כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פרויקט יחיד מסוגו

חברה גרמנית תשקיע מיליוני אירו בחברה ישראלית

במסגרת שיתוף פעולה רחב עם התעשייה הישראלית, חברת טיסנקרופ הגרמנית תשקיע מיליוני אירו בחברת ויסנס טכנולוגיות הישראלית. "ימצב את החברה בחוד החנית בכל הקשור לאספקת פתרונות טכנולוגיים למשרד הביטחון וחיל הים"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: freepik

במסגרת שיתוף פעולה רחב עם התעשייה הישראלית, חברת טיסנקרופ הגרמנית תשקיע מיליוני אירו בחברת ויסנס טכנולוגיות הישראלית. פרויקט זה הינו חלק מתוכנית ההשקעות של טיסנקרופ לשיתוף פעולה עם התעשייה הישראלית אשר אושרה על ידי הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי ביולי 2021.

אטלס אלקטרוניק, חטיבת הטכנולוגיה הימית בקבוצת טיסנקרופ הגרמנית, שאמונה על מגוון טכנולוגיות כדוגמת מערכות סונאר פיקוד ונשק וחברת ויסנס טכנולוגיות הישראלית, המתמחה בתכנון, ייצור ואינטגרציה של מערכות תקשורת ובקרה מתקדמות, אשר לקוחותיה הן מעולמות הצבא, ביטחון והתעשייה הימית והאזרחית, חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בפרויקט יחיד מסוגו.

במסגרת הפרויקט, תלווה אטלס את חברת ויסנס לאורך זמן, ותאפשר לה לפתח יכולות ייצור, תחזוקה, בדיקה ותיקון של ציוד המותקן על גבי צוללות חיל הים הישראלי, באמצעות רכישת ציוד הכרחי, מפגשי הדרכה והעברת ידע.

באמצעות תוכנית זו, ויסנס תרכוש יכולת עצמאית לייצר את הטכנולוגיה הנדרשת והסמכה טכנית, ובכך תהפוך לספק רשמי עבור משרד הביטחון בתחום עיסוק זה. מדובר בתרומה מהותית לכלכלה הישראלית, שתאפשר לחברה מקומית חדירה לשווקים בינלאומיים ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות.

עידו אופיר, מנכ"ל thyssenkrupp Marine Systems ישראל: "אני נרגש וגאה על חתימת הסכם שיתוף פעולה זה, שמהווה חלק מתוכנית ההשקעה הענפה של טיסנקרופ בישראל. פרויקט ההכשרה והליווי הטכנולוגי של וויסנס טכנולוגיות יתרום רבות ליכולת התעשייה הישראלית לתמוך בחיל הים. שיתוף הפעולה הנרחב בין טיסנקרופ לחברות ישראליות, מהווה חיזוק משמעותי לתעשייה הישראלית כולה".

רונן קפלן ויעקב גל מנכ"לים משותפים ויסנס טכנולוגיות: "אנו שמחים כי נבחרנו על ידי טיסנקרופ ואטלס לפרויקט אסטרטגי זה מול משרד הביטחון וחיל הים. בחירתנו לפרויקט משקפת את היכולת והניסיון הטכנולוגי של ויסנס בכל הנוגע לתכנון, ייצור ותחזוקת מערכות מתקדמות. בעשור האחרון ויסנס מובילה באספקת מגוון רחב של מערכות אלקטרוניקה בקרה ותקשורת, כולל יכולות פיתוח וייצור ללקוחות צבא, תעשייה ביטחונית ותעשייה אזרחית. הסכם זה תורם לויסנס ידע טכנולוגי משמעותי, וימצב את החברה בחוד החנית בכל הקשור לאספקת פתרונות טכנולוגיים למשרד הביטחון וחיל הים".

ינון אלרועי, המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה וראש הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי: "הרשפ"ת גאה מאד על השגת ההסכם בין טיסנקרופ לויסנס. השת"פ המתאפשר בעקבות עבודה ממושכת ועקבית של צוות הרשפ"ת מול טיסנקרופ, ויסנס, חיל הים ומשרד הביטחון במטרה להעביר יכולות מתקדמות ועבודה לתעשייה הישראלית שיאפשרו, מעבר לאספקט הכלכלי, גם רציפות תפקודית, אספקה ותמיכה זמינים לחיל הים ולמערך הצוללות. הרשפ"ת פועלת לחיזוק התעשייה הישראלית ושיתוף פעולה זה מהווה דוגמא מוצלחת לפרויקט שמביא ערך מוסף משמעותי הן לתעשייה והן לחיל הים ולמערכת הביטחון".

טיסנקרופ גרמניה תעשיה משרד הכלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד