כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אנטישמיות ללא הפסקה

נשאל אם הוא יהודי והוכה עם הסקייטבורד

גולש סקייטבורד הואשם בכך שהכה יהודי עם הסקייטבורד שלו לאחר ששאל אותו אם הוא יהודי, כך על פי בית המשפט בקליפורניה. הרשויות מתייחסות לתקיפה כאל פשע שנאה, כך לפי משרד התובע המחוזי של סן פרנסיסקו

נשאל אם הוא יהודי והוכה עם הסקייטבורד

יהודי הוכה ברחוב בסן פרנסיסקו, קליפורניה על ידי גולש סקייטבורד שהטריד את היהודי בשאלות אם הוא יהודי, ואז, לאחר שקיבל תשובה חיובית, היכה אותו בסקייטבורד. כך דיווחה התקשורת המקומית.

התוקף, אדוארדו נבארו פרז בן ה-31, נעצר ב-17 בדצמבר. הוא הואשם בתקיפה ממניעי שנאה. הגבר היהודי שהוכה וזהותו לא נמסרה, סיפר כי במהלך התקיפה התוקף הטיח בו עלבונות אנטישמיים נגד העם היהודי.

הרשויות מתייחסות לתקיפה כאל פשע שנאה, כך לפי משרד התובע המחוזי של סן פרנסיסקו. התוקף אדוארדו נבארו פרז ניגש ליהודי ברחוב הייט בסן פרנסיסקו ושאל אם הוא יהודי, כשהאיש אישר את זהותו, נבארו פרז היכה אותו עם הסקייטבורד. במהלך התקיפה "נבארו פרז השמיע הערות מזלזלות כלפי יהודים" נמסר.

התובעת המחוזית, ברוק ג'נקינס, אמרה כי נבארו פרז הואשם בתקיפה "באמצעות נשק קטלני וביצוע פשע שנאה". היא הוסיפה: "אין מקום לאנטישמיות, או לפשעים שמניעים שנאה בסן פרנסיסקו, במדינה שלנו או בכל מקום אחר. נעשה כל שביכולתנו כדי להאשים את נבארו, ולהבטיח שיש השלכות למתקפה הזו".

נבארו פרז שנעצר ב-17 בדצמבר נשאר במעצר, ומיוצג עת ידי הסנגוריה הציבורית כך מסר משרד התובע המחוזי. "התובעים ביקשו מעצר לפני המשפט בגלל הסיכון לביטחון הציבור שהוא מהווה", נכתב בהודעה. התוקף נבארו פרז עומד בפני עד שבע שנות מאסר אם יורשע.

סקייטבורד ארה''ב אנטישמיות בארה"ב תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד