כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שיחה מביכה

ראש הממשלה שאל הומלס "אתה עובד בעסק?"

במהלך שיחה בין רישי סונאק ראש ממשלת בריטניה, לבין חסר בית שתועדה על ידי צוות טלוויזיה בבית תמחוי בלונדון בזמן חלוקת אוכל לחסרי בית בעיר, שאל אותו ראש הממשלה "האם הוא עובד בעסק" האיש ענה "אני חסר בית"

ראש הממשלה שאל הומלס "אתה עובד בעסק?"
רישי סונאק מחלק מזון בבית תמחוי צילום: ממשלת בריטניה

רישי סונק, ראש ממשלת בריטניה תועד שואל הומלס "האם אתה עובד בעסק". ראש הממשלה המיליונר שהונו נאמד בכ-700 מיליון פאונד, צולם כששאל את חסר הבית, בשם דין, האם הוא עובד בעסק, והוא השיב: "לא, אני חסר בית".

ראש הממשלה ומנהיג מפלגת השמרנים תועד כשהגיש צלחות אוכל לבני אוכלוסיית חסרי הבית של העיר. חסר הבית אמר לראש הממשלה כי הוא מקווה "לקבל מגורים זמניים בסוף השבוע של חג המולד".

בזמן שראש הממשלה מגיש אוכל חם, דין שאל את ראש הממשלה האם הוא מתכוון לעשות סדר בכלכלה. סונאק הגיב: "זה בדיוק מה שאני מנסה לעשות". ראש הממשלה שאל אותו אז: "יש לך... האם אתה עובד בעסק?"

דין הגיב: "לא, אני הומלס, אני הומלס אבל אני מתעניין בעסקים". כשנשאל איזה סוג של עסקים, השיב דין: "אני אוהב פיננסים, זה טוב לעיר וכאשר הפיננסים מצליחים לכולנו טוב, לא ככה בלונדון?" ראש הממשלה הגיב: "כן זה לגמרי נכון, אני עבדתי בפיננסים למעשה".

לאחר מכן הוא שאל את דין אם הוא רוצה להיכנס לתחום הפיננסים, ועל כך השיב: "כן לא אכפת לי, אבל אני לא יודע, אני רוצה לעבור את חג המולד קודם". כשנשאל מה הוא יעשה בסוף השבוע, ענה דין: "אין לי מושג, אני מקווה שאוכל להיכנס לאיזה מקום מגורים זמני כדי שלא אהיה ברחוב".

חילופי הדברים שותפו בהרחבה ברשתות החברתיות, כאשר ראש הממשלה סופג על כך אש. חבר הפרלמנט של הלייבור ביל אסטרסון פרסם: "רישי סונאק מבקר בבית מחסה לחסרי בית ושואל הומלס אם הוא עובד בתעשיית הפיננסים".

ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק לונדון חסר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד