י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שיתוף פעולה בינלאומי

רופאים ישראלים ביצעו ניתוח יחד עם מומחים מסיאטל

מומחי אורולוגיה ילדים בשערי צדק ביצעו יחד עם מומחי בית החולים לילדים בסיאטל ניתוחים חדשניים ומורכבים שהצילו ארבעה ילדים מבעיות אורולוגיות מורכבות. הטכניקות המורכבות שבצעו בניתוח שותפו עם מומחים רבים בארץ ובעולם במטרה לשתף את הידע ולסייע לילדים הסובלים מאותן בעיות

רופאים ישראלים ביצעו ניתוח יחד עם מומחים מסיאטל
הניתוח המשותף צילום: שערי צדק

צוות מומחי המחלקה לאורולוגיה בשערי צדק בראשות פרופ' בוריס צ'רטין ביצעו סדרת ניתוחים חדשניים ומורכבים בילדים הסובלים מבעיות אורולוגיות קשות ומורכבות. הודות לניתוחים המורכבים שבוצעו ביחד עם פרופ' פול מרגוריאן, מנהל המחלקה לאורולוגיה ילדים בבית החולים לילדים בסיאטל ואחד מבכירי האורולוגים בעולם ארבעה ילדים שבו לתפקוד תקין.

מדובר בארבעה ילדים, שעברו מספר נסיונות לתיקון בעיות מולדות ומורכבות בבתי חולים שונים בארץ ללא הצלחה. בעיות אלו הקשו משמעותית על שגרת חייהם ללא מענה רפואי. פרופ' צ'רטין וצוותו, יחד עם פרופ' מרגוריאן ביצעו את הניתוחים בילדים בטכניקות חדשניות ובגישות מתקדמות שיאפשרו להם תפקוד מלא ותקין בהמשך חייהם.

הניתוחים החדשניים והמורכבים שבוצעו בהובלת מומחיה שודרו למעל ל- 30 מומחים בכירים בארץ ובעולם. במסגרת תפקידה של המחלקה לאורולוגיה בשערי צדק כמרכז לימוד בקהילה הארצית והבינלאומית של העולם האורולוגי, המומחים השתתפו וצפו בניתוחים על מנת לחלוק את הידע וללמד את הטכניקות החדשניות ככל הניתן.

סדרת ניתוחים זו היא סיומו של חודש אקדמי ענף מאוד במחלקה לאורולוגיה שכלל השתתפות בכנס הבינלאומי הראשון של VIDEO SURGERY IN PED SURGERY AND UROLOGY ובו שודרו משערי צדק לראשונה בעולם ניתוחים בשידור חי. קבוצה של מנתחים מובילים מהעולם לקחו חלק ודנו במקרה לשיתוף ידע ויצירת קהילה מקצועית בכירה החולקת מידע וטכניקות כירורגיות בזמן אמת. בנוסף, שודרו החודש בשידור חי של מספר ניתוחים למעל ל-50 מרכזים רפואיים בעולם.

המחלקה לאורולוגיה של שערי צדק מובילה כבר שנים רבות כמרכז מצוינות וידע בינלאומי המתמחה בניתוחים מיד לאחר הלידה ועד גיל 18. המחלקה צברה ניסיון רב בניתוחים הללו ובעלת ניסיון במעקב לטווח ארוך אחר מטופלים המתמודדים עם בעיות אורולוגיות שונות ומגוונות. הישגי המחלקה פורסמו בעיתונים מדעיים מובילים ומהווים מקור ידע מדעי ורפואי רב בקרב מומחים בעולם.

לאור הצלחת הכנס הראשון כבר בחודש אפריל תשתתף המחלקה לאורולוגיה של שערי צדק בכנס נוסף בו יתבצע שידור של ניתוחים בילדים וילדות עם בעיות אנדוקריניות מורכבות אשר זקוקים לניתוחים מורכבים במערכת האורולוגית.

פרופ' צ'רטין: "המחלקה לאורולוגיה בשערי צדק מהווה מרכז מקצועי ואקדמי בינלאומי ומובילה בטכנולוגיות טיפול וניתוח חדשניות, שימוש ברובוטים בניתוחים, ניתוחים זעיר פולשניים המקלים משמעותית על מטופלים ועוד. מומחי המחלקה משתתפים תדיר בכנסים בינלאומיים ומשתפים כל העת בידע ובניסיון שנרכש בשערי צדק לטובת שיפור הרפואה בכל העולם ואנו גאים במעמד המכובד של המחלקה וצוותה בכל העולם. אנו גאים ושמחים לתת מענה ייחודי למטופלים בגילאים שונים ובשלבי מחלה שונים ולספק להם תקווה ומזור לבעיות ומרכבות הודות לטכניקות החדשניות שברשותנו".

רפואה ניתוחים סיאטל שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד