כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לא יהיו הנחות לאף תושב"

המבנים סביב קבר התנא נהרסים בזה אחר זה

עיריית טבריה הורסת בימים אלה כמה מבנים בלתי חוקיים שהוקמו ללא היתר בשטח קברו של התנא רבי עקיבא בעיר. בעירייה מתריעים שלא יהיו הנחות לאף תושב והאכיפה תוגבר

המבנים סביב קבר התנא נהרסים בזה אחר זה
המבנים סביב קבר רבי עקיבא צילום: עיריית טבריה

עיריית טבריה הורסת בימים אלה מבנים לא חוקיים שהוקמו ללא אישור במתחם קברו של התנא רבי עקיבא שמסכנים את חייהם של באי המקום. 

תחת הכותרת "הודעה חשובה", פרסמה עיריית טובה הצהרה חד משמעית ובלתי מתפשרת: "לא נשלים עם בנייה לא חוקית ברחבי טבריה ובמיוחד עם כזו שמסכנת חיי אדם!".

בעירייה מדווחים לציבור כי "בסוף השבוע שעבר פעלנו על פי צו, להריסת חלק ממתחם לא חוקי שנבנה בסמוך לקבר רבי עקיבא. בקרוב מאוד נבצע הריסה לכל המתחם שמכיל לצערנו מספר מבנים לא חוקיים המסכנים באופן ממשי חיי אדם".

"במקביל הגברנו את האכיפה נגד הבנייה הלא חוקית במספר מוקדים ברחבי העיר - גם שם ביצענו הריסות ונמשיך לבצע. השמירה על חיי אדם והשמירה על החוק והסדר הם שיעמדו לנגד עינינו ובראש סדרי העדיפויות שלנו בעת ביצוע פעולות האכיפה, ללא מורא וללא משוא פנים ולא נירתע מאיומים כאלה ואחרים שנועדו להניא אותנו מלאכוף את החוק".

לסיום מעבירים בעיריית טבריה מסר: "ידעו כולם כי לא יהיו הנחות לאף תושב ולאף ארגון שיפעל בדרך לא חוקית. ננהג ביד קשה כלפי כל מי שיפר את חוקי הבנייה ובכך גם יסכן חיי אדם. לתשומת לבכם!".

יצוין כי ראש העיר בפועל הוא בועז יוסף, שמכהן כמינוי של הוועדה הקרואה שמינה משרד הפנים לאחר הדחתו של ראש העיר הנבחר רון קובי שלא הצליח להקים קואליציה בראשותו ולהעביר תקציב לעירייה משך כמה פעמים.

 

רבי עקיבא עיריית טבריה הריסת מבנים בנייה בלתי חוקית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד