י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שוקר חשמלי על נוסע"

כאוס בשדה התעופה: "אנחנו זרוקים בשדה כמו כלבים"

מעל 150 ישראלים ששהו בשבת חנוכה באומן תקועים כעת בשדה התעופה במולדובה, הדיילים הורידו אותם מהמטוס שהיה אמור לקחת אותם לארץ לאחר שהטיסה בוטלה - בהם נשים וילדים. לטענת הנוסעים, משטרת מולדובה מפנה אותם בכוח מהשדה. הטיסה הבאה רק בעוד יומיים

כאוס בשדה התעופה: "אנחנו זרוקים בשדה כמו כלבים"
הנוסעים תקועים בשדה התעופה צילום: באדיבות המצלם

התנהלות מחפירה בשדה תעופה בקישינב בירת מולדובה. בגלל טעות של חברת תעופה מקומית, הדיילים הורידו את כל הישראלים מהטיסה וביטלו אותה. על פי עדויות מהמקום, מה שהתחיל בחוסר הבנה התברר כרשלנות וזלזול של חברת התעופה המקומית בלקוחותיה מישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שני נוסעים בעלי שם זהה היו רשומים בטיסה לישראל בטיסה מקישינב מולדובה לכיון נתב"ג. מסיבה לא ברורה בחברת אייר מולדובה חישבו את שני הנוסעים עם השם הזהה כאדם אחד. כולם התמקמו במטוס ואחד נשאר ללא מקום ישיבה, מה שגרם לבלגן וויכוחים. בשלב מסוים הטייס החליט שהוא עוזב וביטל את הטיסה.

כולם הורדו מהטיסה והוחזרו לטרמינל ועכשיו מבקשים מכולם לצאת ולעזוב את המקום. לטענת אחד הנוסעים בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "מתייחסים אלינו כמו כלבים, השוטרים השתמשו בשוקר חשמלי כלפי אחד הנוסעים, אין לי תמונות לתת לך כי מי שהוציא את הפלאפון ישר קפצו עליו שוטרים. מתחיל פינוי פיזי על ידי כוחות משטרה שהגיעו לפנות את כולם בכוח מהטרמינל".

יש לציין כי התיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' צולם לפני שהשוטרים החלו לאיים במעצר אם הנוסעים יתעדו אותם.

אומן ברסלב מולדובה קישינב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד