י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"להרוס רכוש ציבורי"

שבעה בריטים נעצרו באיראן בגלל הפגנות

משרד החוץ של בריטניה פרסם כי הוא מחפש מידע על עצורים בריטים עם אזרחות איראנית, שנעצרו באיראן. האנשים שנעצרו בעלי אזרחות כפולה, נעצרו בזמן שניסו לעזוב את איראן

שבעה בריטים נעצרו באיראן בגלל הפגנות

שבעה אנשים עם אזרחות בריטית נעצרו על ידי משמרות המהפכה של איראן בגלל ששהו באזור הפגנות נגד הממשלה ברחבי המדינה בחודשים האחרונים, כך לפי דיווחים בבריטניה. האנשים שנעצרו בעלי אזרחות כפולה, נעצרו בזמן שניסו לעזוב את איראן, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

העיתון ה'גארדיאן' מדווח, כי משרד החוץ של בריטניה ביקש מידע נוסף מהרשויות האיראניות על דיווחים לפיהם אזרחים בריטים-איראנים נעצרו. בהצהרה שפורסמה בתקשורת הממלכתית האיראנית נכתב: "שבעה מנהיגים עיקריים של ההפגנות האחרונות הקשורים לבריטניה נעצרו על ידי שירותי הביון של משמרות המהפכה, כולל אזרחים עם אזרחות נוספת שניסו לעזוב את המדינה".

המשטר האיראני האשים ממשלות זרות ב"ליבוי ההפגנות" נגד המשטר. וטוען כבר חודש כי כוונת אותן מדינות "להרוס רכוש ציבורי" וכי מנהיגי ההפגנות נגד המשטר אומנו על ידי ארצות הברית, ישראל וסעודיה. סוכנות הידיעות 'תסנים', המקורבת למשמרות המהפכה האסלאמית, מסרה כי העצורים תמכו בתנועות אנטי-איראניות.

איראן בריטניה הפגנות באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד