כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הסלקה לא מוצלחת

ניסה להבריח אקדח בתוך צנצנות חמאת בוטנים

אדם נעצר בנמל התעופה בניו יורק - לאחר שנתפס מנסה להבריח אקדח מפורק דרך האבטחה בצנצנות של חמאת בוטנים, כך אמרו גורמים רשמיים שדה התעופה. התיק הנבדק הפעיל אזעקה במכונת הרנטגן בטרמינל

ניסה להבריח אקדח בתוך צנצנות חמאת בוטנים
האקדח וצנצנות חמאת בוטנים צילום: רשות אבטחת המעברים של ארצות הברית

רשויות מינהל אבטחת התחבורה בארה"ב מסרו, כי שוטר מצא חלקים של אקדח חצי אוטומטי בקוטר 0.22 עטוף בניילון בתוך שתי צנצנות נפרדות של חמאת בוטנים של חברת Jif המפורסמת במזוודה של הנוסע ביום חמישי האחרון בשדה התעופה JFK בניו יורק.

כאשר התיק הנבדק הפעיל אזעקה במכונת הרנטגן בטרמינל 8, שוטר מרשות המעברים פתח את התיק ובבדיקה מדוקדקת יותר חשף את חלקי כלי הנשק המוסתרים בתוך צנצנות חמאת בוטנים, פקידי רשת התעופה (TSA) הודיעו למשטרת רשות הנמל, שהגיעה במהירות לטרמינל 8, החרימה את החפצים, איתרה את הנוסע בטרמינל ועצרה אותו.

"חלקי האקדח הוסתרו בצורה אמנותית בשתי צנצנות חלקות של חמאת בוטנים, אבל בהחלט לא היה שום דבר חלק בדרך שבה האיש ניסה להבריח את האקדח שלו", אמר ג'ון אסיג, מנהל האבטחה הפדרלי של שדה התעופה JFK. "השוטרים שלנו טובים בעבודתם וממוקדים במשימתם - במיוחד בתקופת הנסיעות העמוסה בחגים", אמר אסיג.

נוסעים רשאים להעביר את כלי הנשק שלהם בטיסה אם יש להם אישור מתאים והאקדח ארוז כראוי. יש לפרוק כלי ירייה וחלקי נשק, לארוז באריזה נעולה עם צד קשיח ולקחת לדלפק הצ'ק-אין של חברת התעופה עם הצהרה. בשלב זה נציג חברת התעופה יוודא שהנשק יועבר בבטן המטוס.

האיש צפוי לקנס אזרחי של עד 15,000 דולר. רשות אבטחת המעברים לא הודיעה לאן טס האיש.

חמאת בוטנים אקדח שדה התעופה JFK

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד