כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
די לשנאה, אחים אנחנו

היועצת של נתניהו לצד החרדים: "זה מטורף"

יועצת ראש הממשלה נתניהו לא יכלה לעמוד מנגד מול העליהום התקשורתי כלפי חברי הכנסת החרדים והמגזר בכללותו ופרסמה פוסט שאולי יפחית מעט את שיח השנאה בתקשורת

חלק מחברי הכנסת החרדים
חלק מחברי הכנסת החרדים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

על רקע ההסתה התקשורתית נגד החרדים בצל הקמת הממשלה הבאה, טל גלבוע, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני בעלי חיים מפרסמת בשעות האחרונות פוסט שבו היא מונה כמה מקרים שבהם פנתה לעזרת הח"כים החרדים ונענתה. 

גלבוע שאת כל חייה היא מקדישה למען רווחת בעלי החיים מספרת: "כשהרב ליצמן היה שר השיכון נשרף ביתה של אישה בפרדס חנה, כשקיבלתי את הפניה האישה כבר גרה ברחוב עם 12 כלביה, פניתי לבבצ'יק, באותו היום הוא פנה למנכ"ל הדיור הציבורי והחלו בשיפוץ במיידי, הרב גפני בוועדות כספים מעולם לא עיכב תקציבים למען בלי חיים".

עוד היא מספרת: "היה לנו שת"פ מלא עם חה"כ מש"ס. חה"כ מרגי ידיד אמת בתחום כיו"ר וועדת כלכלה זרז את נושא תצפית הכלבת "חוק קאיה", העביר מכסות ללולים ללא כלובים, חה"כ ארבל, אזולאי, עוזריו של הרב דרעי, עם כולם היו לי ממשקי עבודה יומיומיים, על חלק מהדברים הסכמנו, חלק לא אבל תמיד תוך שיח".

"ממה שאני נחשפתי ומודה, לראשונה בחיי עם הציבור החרדי", מספרת טל גלבוע החילונית, "הם שירותיים מאוד, לכולם. אבל בעיקר, בני אדם, זהו, ככה פשוט, זה ציבור שמותר במדינת ישראל להסית נגדו, כאילו הם מיקשה אחת, אבל... בני אדם וזה מטורף שדווקא במדינת היהודים מתאפשרת כזו שנאה חופשית נגד יהודים. ומילה לכולם, ימין, שמאל, חילונים, דתיים, כל דחיפה חזקה מדי, גוררת דחיפה חזקה מדי לצד השני. אחים אנחנו".

טל גלבוע חברי הכנסת החרדים הסתה נגד חרדים שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד