י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יש תאריך

בכנסת הודיעו: הממשלה תושבע השבוע בחמישי

הכנסת תצביע ביום חמישי הקרוב על הקמת הממשלה החדשה, שבראשה יעמוד יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. ההצבעה צפויה להתקיים בסביבות השעה 11:00, ובמהלכה ייבחר גם יו"ר כנסת קבוע במקומו של יריב לוין | הלו"ז המלא

בכנסת הודיעו: הממשלה תושבע השבוע בחמישי
בנין הכנסת צילום: אוראל כהן, פלאש 90

חברי הכנסת עודכנו בשעה האחרונה כי השבעת הממשלה צפויה להתקיים ביום חמישי השבוע בשעה 11:00 בבוקר שיחל בדיון משולב עם בחירת יושב ראש כנסת קבוע.

לפי לוח הזמנים. בשעות הקרובות תעלה להצבעה במליאת הכנסת תיקון לחוק יסוד הממשלה שמאגד את חוק דרעי וחוק סמוטריץ', ומחר יבוא גם חוק הסמכויות של בן גביר בקריאה שנייה ושלישית.

בשלישי בשעה 11:00 בבוקר יגיש חבר הכנסת יריב לוין את התפטרותו מהתפקיד, כדי שיכנס לתוקף 48 שעות לאחר מכן, ואז בחמישי - ייבחר יושב ראש כנסת קבוע.

בימים שנותרו יסיים ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו את חלוקת התפקידים בתוך הליכוד. המלאכה תהיה סבוכה ומלאה תככים שעלולים לסכן את שרידות הקואליציה.

ביום רביעי בבוקר יונחו על שולחן הכנסת ההסכמים שנחתמו בין הליכוד לש״ס, הציונות הדתית, עוצמה יהודית, דגל התורה ונעם.

ביום חמישי בשעה 11:00 בבוקר תיפתח מליאת הכנסת תחילה בהצבעה על יושב ראש כנסת חדש, ואז דיון אישי של נאומי האופוזיציה והקואליציה, כך שלקראת השעה 14:00 יעלה ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויציג את ממשלתו.

לאחר מכן יעלו ויבואו השרים הטריים ויצהירו אמונים מעל לדוכן הכנסת, לקראת תחילת עבודתם שתחל כבר ביום ראשון שלאחר מכן בכניסתם לתפקידים השונים, לשרת את אזרחי מדינת ישראל.

השבעת ממשלה ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד