ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מתגייסים למען שרוליק

אחרי הניתוח: להורי התינוק נודע כי הם צריכים להוסיף 180 אלף דולר

שרוליק הקטן יצא מכלל סכנה – לבינתיים • אולם הוריו קיבלו  הודעה שהם צריכים לגייס 180 אלף דולרים נוספים, כדי לבצע סדרת טיפולים הכרחית על מנת להציל את בנם • הרופאים שבעי רצון מהתוצאות ובטוחים: אחרי שיסיים את הטיפולים הוא יוכל לחיות כאחד האדם 

אחרי הניתוח: להורי התינוק נודע כי הם צריכים להוסיף 180 אלף דולר
התינוק בברית צילום: באדיבות המצלם

אחרי הניתוח הקריטי שעבר שרוליק קורנבליט בן הארבעה חודשים, בבוסטון שבארה"ב, קיבלו הוריו הודעה לא פשוטה.

לחצו כאן כדי לתרום לשרוליק התינוק ולהציל את חייו>>>

הילד אומנם יצא מכלל סכנה לאחר הניתוח הבהול שבוצע הודות למבצע רחב היקף בו נטלו חלק עשרות עסקנים ופעילים בארץ ובארה"ב, בעצם יום השבת – אבל הוא עדיין זקוק לעבור סדרת טיפולים עדינים ורגישים בליבו, בעלות של כ-180 אלף דולרים, נוסף על העלויות של הניתוח הראשון שאותו הם עדיין לא כיסו באופן מלא.

"הציבור התגייס לעזור", אומרת אמו של שרוליק, "היתה כאן ערבות הדדית נפלאה. עם ישראל בתפארתו! ברוך ה' הילד יצא מכלל סכנה, לעת עתה, ואם הוא יעבור את כל הטיפולים, הוא יגדל כמו כל ילד רגיל בעז"ה.

"הרופאים אומרים שהם שבעי רצון, הם יודעים בדיוק מה הסיפור ומסבירים שאחרי שהטיפולים יסתיימו הוא יהיה ילד בריא ושלם.

"זאת בשורה מאוד מאוד חשובה שקיבלנו", היא אומרת, "אי אפשר לתאר את ההקלה העצומה שאת מרגישה שכאומרים לך שהבן שלך יהיה בריא ושלם ויוכל לחיות בעז"ה חיים ארוכים ומלאים, להקים בית ולהעמיד משפחה לתפארת.

"אבל כדי שזה יקרה אנחנו נאלצים לבקש עוד עזרה מהציבור, זה לא מספיק מה שנתנו לנו עד עכשיו. חילצנו אותו מהמצוקה המיידית, הרופאים עשו עבודה נהדרת בסייעתא דשמיא, אבל יש צורך לשמר את ההצלחה, ולבצע טיפולים חשובים מאוד שיצילו את חייו של הבן שלי".

אחד העוסקים במלאכה מוסיף: "מדובר בסכום של 180 אלף דולרים נוספים. זה לא קל לגייס את הסכום הזה, כי המשפחה כבר נתנה את כל מה שיש לה אפשרות לתת, כל החברים והקרובים כבר נתנו את חלקם בגיוס הכספים הראשון, עכשיו אנחנו באים ומבקשים לתת פעם נוספת וזה לא קל לאף אחד, כולם מתמודדים עכשיו עם מצה כלכלי לא פשוט, אבל יש כאן עניין של הצלת נפש מישראל, ואנחנו יהודים מאמינים בני מאמינים שמלתת צדקה לא מפסידים והקב"ה מחזיר לנו את הכל בכפל כפליים!".

לחצו כאן כדי לתרום לשרוליק התינוק ולהציל את חייו>>>

קופת העיר שרוליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד