י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הראש"ל אצל עולי אתיופיה: אעשה הכל לסייע לכם

הגר"י יוסף בביקור במרכז עולי אתיופיה: "אבי זצ"ל עשה רבות למען עולי אתיופיה - אני אלך בדרכו"

הראש"ל אצל עולי אתיופיה: אעשה הכל לסייע לכם
אלישמע סנדמן

בביקור נכחו בכירי אגף הגיור וביניהם מולי יסלזון, ראש אגף הגיור והרב יוסף הדנה, ראש אגף העדה האתיופית במשרד לשירותי דת.

הרב מנחם ולדמן ממובילי חקר יהדות אתיופיה בארץ, הציג לראשון לציון סקירה על התהליך שעוברים העולים משלב הקליטה ועד לסיום תהליך הגיור.

לאחר מכאן נפגש הרב עם כל אנשי מרכז הקליטה וקיבל מתנה טלית ארוגה על ידי העולים. נציג העולים בירך את הרב ואת אביו זצ"ל על פועלם למען עליית יהודי אתיופיה.

הראשון לציון בירך את משתתפי האירוע ואמר: "אנו מברכים על עליית אתיופיה שהשיבה נדחינו מארצות הגויים, בביקור נכחו בכירי אגף הגיור וביניהם מולי יסלזון, ראש אגף הגיור, והרב יוסף הדנה, ראש אגף העדה האתיופית במשרד לשירותי דת. הרב מנחם ולדמן ממובילי חקר יהדות אתיופיה בארץ, הציג לראשון לציון סקירה על התהליך שעוברים העולים משלב הקליטה ועד לסיום תהליך הגיור.

לאחר מכאן נפגש הרב עם כל אנשי מרכז הקליטה וקיבל מתנה טלית ארוגה ע"י העולים. נציג העולים בירך את הרב ואת אביו זצ"ל על פועלם למען עליית יהודי אתיופיה. הראשון לציון בירך את משתתפי האירוע ואמר: "אנו מברכים על עליית אתיופיה שהשיבה נדחינו מארצות הגויים, אבי זצ"ל עשה הרבה למען עולי אתיופיה הן בפסיקתו המהפכנית והן במאמציו להשבת כל היהודים ארצה, אני מחויב להמשיך את דרכו של מר"ן בנושא הזה ואעשה כל מאמץ לעזור בהשבת נידחי ישראל שנותרו באתיופיה, התרשמתי רושם רב ממלאכת הקודש שבה עוסקים האנשים היקרים פה במרכז הקליטה והאגף הגיור בכלל".

ראש אגף הגיור, מולי יסלזון שאירגן את האירוע והביקור הוסיף "ביקורו של הראשון לציון נערך על אף הניסיון של ארגוני הטרור לשבש את שגרת חיינו ובכפוף לכל כללי הבטיחות של פיקוד העורף. דווקא בימים אלו, אנחנו מבקשים לחזק את ידיהם של אלפי עולים חדשים הנמצאים במרכזי קליטה וממשיכים בשגרת הלימודים לקראת הגיור בסיוע מורים דיינים וניגי אגף הגיור העוסקים במלאכת הקודש היום יומית." והן במאמציו להשבת כל היהודים ארצה, אני מחויב להמשיך את דרכו של מר"ן בנושא הזה ואעשה כל מאמץ לעזור בהשבת נידחי ישראל שנותרו באתיופיה, התרשמתי רושם רב ממלאכת הקודש שבה עוסקים האנשים היקרים פה במרכז הקליטה והאגף הגיור בכלל".

ראש אגף הגיור, מולי יסלזון שאירגן את האירוע והביקור הוסיף "ביקורו של הראשון לציון נערך על אף הניסיון של ארגוני הטרור לשבש את שגרת חיינו ובכפוף לכל כללי הבטיחות של פיקוד העורף. דווקא בימים אלו, אנחנו מבקשים לחזק את ידיהם של אלפי עולים חדשים הנמצאים במרכזי קליטה וממשיכים בשגרת הלימודים לקראת הגיור בסיוע מורים דיינים וניגי אגף הגיור העוסקים במלאכת הקודש היום יומית."
אתיופיה ראשון לציון יצחק יוסף מבשרת ציון עולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד