א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

גם בתי הקפה נרתמים למען הזהירות בדרכים

בתי הקפה הורידו את המחירים – ועוברים לטפל בתאונות הדרכים. מנכ"ל אור ירוק: " תאונות הדרכים נוגעות בכולנו, בכל יום ויום. ככל שנצליח להעביר את מסרי הבטיחות בדרכים ליותר ויותר אנשים, נוכל להציל חיים"

גם בתי הקפה נרתמים למען הזהירות בדרכים


עמותת אור ירוק יחד עם חברת "ויסוצקי" וחברת "שוגרארט" אשר נרתמו למאבק בתאונות דרכים, יוצאות במסע הסברה חדש ומתוק במסגרתו יופצו עובדות הנוגעות לבטיחות בדרכים על גבי שקיות סוכר. כמיליון שקיות סוכר מיוחדות כבר עושות את דרכן לבתי קפה ומסעדות בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת.

על גבי שקיות הסוכר החדשות, מופיעות מגוון עובדות הנוגעות לנושאים שונים בבטיחות בדרכים בצורה קלילה ופשוטה. בין הנושאים אודותיהם מופיעות עובדות מעניינות: עייפות, הסחת דעת בנהיגה, מהירות, אלכוהול, לחץ אוויר תקין בצמיגים, חגורות בטיחות, הולכי רגל, הסעת ילדים ברכב ועוד. המטרה היא, שכל אדם הנהנה מכוס קפה או תה, יוכל גם לרענן את זכרונו בכללי הבטיחות בדרכים ולנסוע הביתה לאחר הבילוי בבטחה.

בין העובדות המעניינות המופיעות על גבי שקיות הסוכר: "נהגים המשתמשים בטלפון בנהיגה לא רואים 50% מהמידע שבדרך"; "אי חגירה במושב האחורי מסכנת את הנוסעים ומעלה את סיכויי הפגיעה של הנוסעים מלפנים ב- 45%"; "קפה לא עוזר להתפכחות מאלכוהול, רק הזמן"; "פגיעה במהירות 50 קמ"ש שווה לנפילה מבנין בן 4 קומות" ועוד.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה והנכונות של חברת "ויסוצקי" וחברת "שוגארט" להירתם למען המאבק בתאונות דרכים. תאונות הדרכים נוגעות בכולנו, בכל יום ויום. ככל שנצליח להעביר את מסרי הבטיחות בדרכים ליותר ויותר אנשים נוכל להציל חיים".

אורי האן מנכ"ל שוגארט: "לרגל חגיגות העשור לסדרת שקיקי הסוכר "אבות הציונות", החלטנו לצאת עם סידרה חדשה בנושא הבטיחות בדרכים בשיתוף עמותת "אור ירוק" וחברת "ויסוצקי", שהביעה רצון עז לקחת חלק במאבק בתאונות הדרכים, ללא כוונת רווח. אנו מתכננים להפיץ מיליוני שקיקים בכל רחבי הארץ".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד