ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

בעקבות החשיפה: בוטל הדיון על הפרדה בבית שמש

בעקבות החשיפה ב'בחדרי חרדים', ופניית חברי הכנסת, בוטל הדיון בוועדת הפנים על ההפרדה בבית שמש

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' הבוקר על כך שוועדת הפנים של הכנסת בראשות היו"ר מירי רגב קבעה דיון בנושא חלוקת בית שמש, פנו ח"כ יעקב אשר ואליעזר מוזס מיהדות התורה כדי לבטל את הדיון

"אני פונה אליך באופן אישי וציבורי כאחד", כתב ח"כ אשר, "הצעה זו היא תקדים מסוכן אפילו לדיון, אני מודע ללחץ שמספר פעילים פוליטים בעלי אינטרסים,אשר אינם יודעים להפסיד בבחירות מפעילים עלייך, אבל לגרור את הוועדה שבראשותך לעסוק בדבר מסוכן כזה הוא לא ראוי ובודאי לא בימים אלו שבהם עם ישראל כולו עסוק בדאגה לילדיו, שכניו, ולכלל תושבי מדינת ישראל".

מלבד זאת ח"כ אשר פנה ליועץ המשפטי של הכנסת בדרישה לבדוק את חוקיות הדיון עקב האפליה הכרוכה בה כנגד הציבור החרדי.

גם יו"ר הסיעה ח"כ מוזס פנה ליו"ר הוועדה מירי רגב ודרש לבטל את הדיון. "נדהמתי לראות בסדר יומה של ועדת הפנים", כתב מוזס, "דיון שנקבע ליום שלישי הקרוב בנושא חלוקת העיר בית שמש. בימים אלו, כשכל המדינה חזית, וכולם מאוחדים כחזית אחת נגד אוייב אחד, נראה לי שאין זה מן הראוי להציף ולדון בנושאים שכל תכליתם פילוג, שיסוע והעמקת הקיטוב בציבוריות הישראלית.

"הדיון בחלוקת העיר בית שמש הוא פופוליסטי לחלוטין וסותר הכרעה שהתקבלה בצורה דמוקרטית על ידי הבוחר".

כאמור, בעקבות פניית חברי הכנסת החליטה יו"ר הוועדה לבטל את הדיון בנושא הפרדת הרשויות. בהודעה שנשלחה לחברי הוועדה נאמר כי ישיבת ועדת הפנים שנקבעה ליום שני בנושא תכנית להפרדת רשויות בבית שמש -מבוטלת.
כנסת בית שמש ישי ועדת הפנים הפרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד