ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מעקב שבועי: מי "הושמט" מהידיעה ביום ליום?

לא נפסיק לריב: הגר"מ מאזוז הפקיד בידי אלי ישי מכתב לנתניהו • בביטאון ש"ס דיווחו על המכתב - ו"שכחו" את השליח • צפו

מעקב שבועי: מי "הושמט" מהידיעה ביום ליום?

ביטאון ש"ס ממשיך במאבק כנגד יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי: מידיעה שעוסקת במכתב ששיגר הגר"מ מאזוז לראש הממשלה נתניהו, הושמט שמו של מעביר המכתב, שקיבל אותו מידי הרב - חבר הכנסת אלי ישי.

השבוע פורסם כאן בבחדרי חרדים את מכתבו של הגר"א מאזוז שיצא במכתב תמיכה בראש הממשלה, ומבקש כי על כל טיל שישלחו ארגוני הטרור לעבר ישראל, יספגו תושבי רצועת עזה הפסקת חשמל למשך שעה אחת.

את המכתב העביר הגר"מ לנתניהו דרך יו"ר ש״ס לשעבר אלי ישי, אשר מסר את המכתב לידיו של ראש הממשלה, אך בעיתון ׳יום ליום׳ החליטו לצנזר בכתבה כי מי שהעביר את המכתב הוא אלי ישי, ששלח את מכתבו של הגר"א מזוז לראש הממשלה.

זה לא הפעם הראשונה שביטאון ש"ס יום ליום מדיר את אלי ישי מהעיתון, רק בשבוע שעבר פרסמנו כאן בבחדרי חרדים סיעת ש״ס קיימה את ישיבת הסיעה בעיר אשדוד, בהשתתפות רוב החכים של המפלגה.

אך בעיתון ׳יום ליום׳ החליטו לצנזר את תמונתו של ישי, שנכח בישיבת הסיעה יחד עם שאר חברי הכנסת.

ממערכת יום ליום נמסר בתגובה: "המכתב והמלל שבו נמסר לא על ידי פוליטיקאי אלא על ידי אנשים הקרובים אל הרב. בכתבה הבאנו את דעתו של הרב בעניין כניסה קרקעית".

גורמים בכירים בש"ס "המצב בו עיתון הדגל של ש"ס מצנזר באופן קבוע את ח"כ ישי לא יימשך לאורך זמן, המצב מחייב שינוי והוא יגיע בשלב כל שהוא הציבור דורש את זאת".



אלי ישי דרעי שס יום ליום מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד