כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
המתקפות נמשכות

זלנסקי קורא לאוקראינים להתכונן לימים "אפלים וקשים"

הנשיא וולודימיר זלנסקי אמר כי רוסיה תנסה להפוך את הימים האחרונים של השנה ל"אפלים וקשים" וקרא לכל האוקראינים להיות מוכנים לכל תרחיש. זלנסקי הזהיר את האוקראינים מפני התקפות נוספות של רוסיה בימים האחרונים של השנה האזרחית

זלנסקי קורא לאוקראינים להתכונן לימים "אפלים וקשים"
המלחמה באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נשבע לנקום באלה שנהרגו בהתקפות ארטילריה רוסיות בחרסון, תוך שהוא קורא לאוקראינים להיות מוכנים לכל התרחישים בימים הקרובים. "נמצא כל רוצח", אמר הנשיא בנאום הווידאו היומי שלו אמש (ראשון), לאחר שלפחות 16 בני אדם נהרגו ו-64 נפצעו בהתקפות רוסיות בחרסון ביום שבת האחרון.

זלנסקי הזהיר את האוקראינים מפני התקפות נוספות של רוסיה בימים האחרונים של השנה. "עלינו להיות מודעים לכך שהאויב שלנו ינסה להפוך את הזמן הזה לחושך וקשה עבורנו", אמר והוסיף כי "עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש". הנשיא האוקראיני אמר כי מוסקבה מנסה לפצות את ההפסדים שלה במתקפות.

בינתיים המלחמה נמשכת, הצבא האוקראיני פרסם אתמול כי פגישה בכפר זבארין של בכירים רוסים הייתה מטרה של כוחות אוקראיניים, בתקיפה נפצעו לפחות 70 קצינים רוסים. מספר ההרוגים לא ידוע.

בנוסף סוכנויות הידיעות הרוסיות דיווחו, כי שלושה אנשי צבא רוסיים נהרגו בבסיס סמוך לעיר סרטוב שבדרום-מערב רוסיה על ידי מל"ט אוקראיני. "כלי טיס בלתי מאויש אוקראיני הופל בגובה נמוך בעת שהתקרב לשדה התעופה הצבאי של אנגלס באזור סרטוב", נמסר ממשרד ההגנה הרוסי. "כתוצאה מנפילת שברי המל"ט, שלושה חיילים רוסים מהצוות הטכני שהיו בשדה התעופה נפצעו אנושות ומתו בהמשך".

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר זלנסקי ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד