כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קל להכנה – טעים להתבשר

מהפכת המטבח של "טירת צבי": כל שלישי – נהנים מארוחה עם מגוון מוצרי הבשר של טירת צבי

מגוון מעדני הבשר של טירת צבי מצטיינים בטעם ובאיכות, תוך שמירה קפדנית על תקני האיכות המחמירים ביותר בארץ ובעולם

מהפכת המטבח של "טירת צבי": כל שלישי – נהנים מארוחה  עם מגוון מוצרי הבשר של טירת צבי
טירת צבי צילום: יח"צ

 "טירת צבי" הכריזה על מהפכה במטבח – כל יום שלישי בשבוע, עושים מנהג קבוע ונהנים מארוחה טעימה וקלה להכנה המבוססת על מגוון מעדני הבשר של "טירת צבי". טירת צבי מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של מעדני בשר: פסטרמות, נקניקים ונקניקיות בכשרויות מהודרות.

מה ראו אנשי "טירת צבי" שבחרו דווקא ביום שלישי?

סקר שנערך העלה, כי משפחות רבות נתקלות בשאלה – על מה לבסס את הארוחות באמצע השבוע. השיריים של שבת – מן הסתם נאכלו כבר, והמטעמים לקראת השבת הקרובה טרם הוכנו. טירת צבי מציעה פתרון קל להתלבטות ומציעה לקבוע כל יום שלישי בשבוע כיום בו מבססים את התפריט המשפחתי על מגוון מוצרי הבשר הטעימים של טירת צבי. הארוחה קלה להכנה, טעימה, מזינה ומשאירה טעם של עוד. זהו צירוף מעולה של פתרון תזונתי טעים וקל להכנה. פעמיים כי טוב: גם טעים וגם קל להכנה.
 מוצרי האיכות של טירת צבי גם  נותנים מענה מושלם לבעיית "אמא זה לא טעים לי", אין ילד שלא אוהב לאכול פסטרמות או נקניקים מה  שמאפשר להעניק לילדים  ארוחת צהרים מזינה וטעימה.

מגוון מעדני הבשר של טירת צבי מצטיינים בטעם ובאיכות, תוך שמירה קפדנית על תקני האיכות המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

מוצרי טירת צבי מספקים מענה טעים ומזין בכל שעה במשך שעות היום, החל מהכנת כריכים מושקעים לילדים, דרך הכנה מהירה וקלה של מנת בשר מזינה לארוחת הצהריים, או כריך עשיר לשעות הארוכות במשרד ועד לארוחת הערב.

עם ההכרזה על "כל שלישי בשבוע טירת צבי" – ניתן קופון הנחה בסך 5 ₪ הניתן למימוש ברכישה ממגוון מוצרי טירת צבי ברשתות ובחנויות הנבחרות בריכוזים החרדיים.

מוצרי טירת צבי למהדרין מיוצרים בהשגחת ובכשרות  בד"צ יורה דעה בפיקוח הרב שלמה מחפוד, בד"צ קהילות, הרב דוד ורנר, חדרה והרב שלמה רוזנפלד, הרבנות האזורית עמק המעיינות.

מעתה – כל שלישי בשבוע – טירת צבי באופן קבוע.

טירת צבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד