כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
כתב אישום

במהלך ויכוח: שוטר מג"ב כיוון ודרך נשק לעבר שוטר אחר

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בכפר סבא נגד שוטר משמר הגבול שבמהלך ויכוח עם שוטר, דרך את נשקו וכיוון אותו לעברו תוך שידע כי המחסנית נמצאת בתוך הנשק. כתוצאה מכך, שני כדורי תחמושת נגרפו לכיוון בית הבליעה, נתקעו ויצרו מעצור בנשק

במהלך ויכוח: שוטר מג"ב כיוון ודרך נשק לעבר שוטר אחר
משמר הגבול, ארכיון צילום: פלאש 90

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד שוטר מג"ב אלי קבטה, וזאת לאחר שכיוון ודרך את נשקו לעבר שוטר אחר עמו התווכח.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רותם מלמוד דוד, במהלך ויכוח בין הנאשם לשוטר אחר בעמדת שמירה בה נכחו השניים ושוטרים נוספים, כיוון הנאשם את הנשק לגופו של המתלונן, ביודעו כי המחסנית נמצאת בתוך הנשק, שחרר את הנצרה ודרך את הנשק. כתוצאה מכך, שני כדורי תחמושת נגרפו לכיוון בית הבליעה, נתקעו ויצרו מעצור בנשק.

אחת השוטרות במקום הדפה את הנשק מידיו של הנאשם כלפי מטה מספר פעמים והנאשם כיוון אותו פעם אחר פעם לעבר גופו של המתלונן. אז השוטרת דחפה בחוזקה את הנשק כך שנשמט מידיו של הנאשם ונותר תלוי על גופו.

לאחר מכן, לבקשת המתלונן, נתן לו הנאשם את הנשק, המתלונן הוציא את הכדורים שנתקעו בו והחזיר את הנשק לידי הנאשם. הנאשם השיב את הכדורים למקומם במחסנית, ביקש מהמתלונן שלא לדווח על מעשיו ועזב את עמדת השמירה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים ומעשי פזיזות ורשלנות בנשק. החקירה נוהלה על ידי צוות שרון במחלקה לחקירות שוטרים.

נשק כתב אישום שוטר מג"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד