כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מחשב נתיב מחדש

נתיב פרו השיקו את המיתוג החדש - כולם הגיעו לברך

מתחברים לשטח: אחרי מחקר מעמיק ותהליך אסטרטגי פנימי, נחשף היום המיתוג מחדש של חברת ההפקות וההפצה המובילה 'נתיב מדיה' שתקרא מהיום: 'נתיב פרו' • האסטרטגיה: הבלטת פעילות השטח לצד חדשנות ויצירתיות • הבעלים והמייסד נתי קרויזר: "כבר 18 שנה שאנחנו חלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום בציבור החרדי, עכשיו הגיע הזמן לפרוץ מעבר"

נתיב פרו השיקו את המיתוג החדש - כולם הגיעו לברך
מיתוג משרד נתיב פרו צילום: שלומי כהן

בשורה בעולם הפרסום החרדי: המותג הוותיק 'נתיב מדיה' משתדרג והופך ל'נתיב פרו'. המיתוג הוא שיאו של מהלך אסטרטגי שעוברת החברה כדי להדגיש את ערוצי הפעילות בשטח.

באירוע יוקרתי שהתקיים במתחם david castel שבירושלים בנוכחות עשרות עובדים, ספקים ואנשי תקשורת, הושק המיתוג מחדש של החברה שתקרא מעתה 'נתיב פרו'.

"מאז הוקמה 'נתיב מדיה' לפני 18 שנה, הלכנו עקב בצד אגודל והפכנו לחלק בלתי נפרד מתעשיית הפרסום בציבור החרדי", פתח את האירוע המייסד והבעלים נתי קרויזר במבט אל העבר. "כיום, כשאנחנו מספקים את השירותים לכל הלקוחות הכי גדולים במשק ולכל משרדי הפרסום המובילים במגזר, החלטנו לתת ביטוי ליצירתיות והחדשנות שלנו שמובילה את החיבור של המפרסמים עם הלקוחות הפוטנציאליים בשטח", אמר קרויזר והודה לצוות המסור שהולך איתו לאורך השנים ולמנכ"ל החברה דודי מרדר.

ואכן, במשך השנים הפכה למעצמה בתחומה, המספקת מעטפת מלאה של כלי פרסום חכמים ואפקטיביים, הכוללים מהלכי קד"מ מפתיעים הפקות מרהיבות, הפקות דפוס והפצה בפריסה הרחבה ביותר בכל סוגי השילוט בשטח המתקדמים ביותר.

את האירוע כיבד בנוכחותו גם רב הכותל והמקומות הקדושים הגאון הרב שמואל רבינוביץ'. בנוסף כובד לשאת דברים האסטרטג ואיש הפרסום איתן דובקין שעומד מאחורי מהלך המיתוג מחדש.

בחלק המרכזי של האירוע, נחשף המיתוג מחדש שהופך את 'נתיב מדיה' המוכרת והוותיקה ל'נתיב פרו'. המיתוג מחדש בעיצוב צעיר, מרענן וחדשני מבליט את הצוות האנרגטי של החברה שמשלבת ניסיון רב ויצירתיות שעוברת כחוט השני בכל מחלקות המשרד. במסגרת המיתוג, אוחדו מחלקות המשרד לארבעה אגפים מרכזיים של: קד"מ והפקות, הפקות דפוס, שילוט והפצה ועיטוף ואריזה.

את האירוע נעל מנכ"ל 'נתיב פרו' דודי מרדר שסקר את כל תחומי הפעילות של החברה שכוללים מגוון רחב של שירותים שמהווים מעטפת אפקטיבית לחשיפה בשטח ויצירת חיבור עם קהל היעד. "כשהלקוח בידיים שלנו, הוא יודע שהוא יכול להיות רגוע ושהצוות כולו מחוייב ופועל כדי לספק את השירות הטוב ביותר, ואת התוצרים הטובים ביותר. זוהי הסיבה שהלקוחות תמיד מחייכים, מרוצים וחוזרים לפעילויות חשיפה נוספות", אמר.

נתיב פרו הרב שמואל רבינוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד