י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התלמידים הופתעו

רוצח ברשימת ה-FBI הסתתר כמדריך יוגה במשך 12 שנים

תלמידי כיתת יוגה במקסיקו היו מבולבלים והופתעו כשהמורה שלהם נעדר לשלושה ימים. רק כשהגישו דיווח למשטרה על נעדר הם גילו שהוא נעצר. הוא נעצר על ידי הרשויות ב-13 בדצמבר וכעת הוא ממתין להסגרה לארה"ב

רוצח ברשימת ה-FBI הסתתר כמדריך יוגה במשך 12 שנים
משרדי ה-FBI בארה"ב צילום: Pixabay

גבר שהיה ברשימת המבוקשים ביותר של ה-FBI, הסתתר כמדריך יוגה במשך 12 שנים. חורחה רואדה לנדרוס היה מבוקש על ידי סוכנות הפשע בקשר לרצח בשנת 2010 במרילנד, ארה"ב, אך מעולם לא אותר.

המבוקש הוא אזרח אמריקאי ומקסיקני כאחד, הוא היה מוכר בשם לאון פררה, מדריך יוגה בגוודלחרה, במקסיקו. הוא נעצר על ידי הרשויות ב-13 בדצמבר וכעת הוא ממתין להסגרה לארה"ב.

הקורבן סו מרקום נמצאה מתה במרתף ביתה, והמורה ליוגה הוגדר כחשוד העיקרי, כשהוא נמצא ב-12 השנים האחרונות ברשימת המבוקשים של ה-FBI. בשיחת טלפון מהכלא עם העיתון 'אל פאיס' במקסיקו סיטי, הוא אמר: "אני חף מפשע, לא מהכל, ברור. אבל במה מאשימים אותי". הוא אמר שהוא התחיל חיים חדשים והפך לפררה, ומתעלם מהחדשות בעקבות חייו הישנים. סו מרקום, פרופסור לחשבונאות באוניברסיטה האמריקאית בוושינגטון, נמצאה מתה ב-25 באוקטובר 2010, בביתה מרילנד.

עוד אמר: "לא עקבתי אחרי שום דבר. ברגע שנעלמתי מהרדאר, שכחתי לגמרי את החקירה. אני עדיין מתקשה להגיב לשם 'חורחה' - אין לי כמעט אף אחד ממנו בתוכי". לנדרוס עומד כעת בפני אישומים של רצח מדרגה ראשונה ובריחה בלתי חוקית כדי להימנע מהעמדה לדין.

התלמידים שלו נותרו המומים מהיעלמותו הפתאומית של מדריך היוגה שלהם ואף היו אלו שהגישו את דו"ח הנעדר עבור המורה הנעדר שלהם. כשהתלמידה העונה לשם מריה ניגשה להגיש דו"ח על נעדר, נאמר לה: "האיש שלך לא נעדר. הוא במעצר ויש לו תיק של האינטרפול. אנחנו לא יכולים לספר לך יותר".

מקסיקו רצח חוקרי FBI יוגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד