ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

למרות הפסק: הפתולוגית מסרבת לשחרר את הגופה

בית המשפט קבע כי יש להעביר את הגופה לידי חברא קדישא ולקיים בדיקת אם אר איי בלבד, ללא הועיל: הפתלוגית מתעקשת לעכב את הגופה

סערה בלונדון, שאטרסטוק
סערה בלונדון, שאטרסטוק

כעס ותדהמה בלונדון: הפתולוגית הראשית מסרבת עדין לחתום על שחרור גופתו של העסקן הקנאי הרב מרדכי וייס ז"ל מירושלים שנפטר כבר לפני שבוע ביום רביעי.

אתמול הובא העניין לפני שופט בית משפט עליון שהורה להעביר את הגופה לידי החברה קדישא של לונדון שתעביר את זה לבדיקת אם אר אי במקום ניתוח לאחר המוות. הגופה אכן עברה את הבדיקה, והועברה הבקר לידי שופט בית משפט העליון ולידי רופא בכיר שפסק שמהבדיקה ניתן ללמוד באופן ברור על סיבת המוות.

השופט פנה לפתולוגית הראשית וביקש ממנה לחתום על שחרור הגופה. הפתולוגית הייתה אמורה להעביר את הסכמתה לבית המשפט העליון עד השעה שתים.

העסקן ר' שמואל שרצר שעושה ימים כלילות לשחרור הגופה מספר לחדרי חרדים: "הפתולוגית הראשית הייתה אמורה להעביר את תשובתה עד השעה שתים בצהרים, כל העסקנים ועורכי הדין היו בטוחים שסוף סוף נוכל לקיים את הלוויה, כבר תכננו שהלוויה תצא בשנים ושלושים מבית האכסניה שלו בסטמפורד היל ומשם לשדה התעופה.

"אלא שבשעה ארבע הודיע הפתולוגית הראשית שהיא אינה מקבלת את דעתו של השופט והיא עדין צריכה ללמוד את הנושא".

העסקנים כאן רותחים מזעם, היא מעכבת את הקבורה כבר שמונה ימים, פרופסור מומחה אמר שסיבת המוות ברורה ואין שום עילה לעקב את הגופה.

"היא פשוט אנטישמית ורוצה לשבור אותנו", אומר ר' שמואל שרצר, שהוסיף שהעסקנים כבר גייסו פוליטיקאים מארה"ב ומישראל כדי להביא סוף לביזיון והלנת המת.
לונדון עסקן הלנת המת שחרור גופה ר' מרדכי וייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד