ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

׳בוני עולם׳ הביע את הערכתו לבכירי הרופאים בישראל בטקס ההוקרה השנתי

צמרת עולם הרפואה בישראל התכנסה בביתו של הנגיד מוטי זוננפלד ברעננה להוקרה והערכה ע"י ארגון 'בוני עולם' שמייסודו של הרב שלמה בוכנר, המלווים ומכניסים אור ותקווה בבתי הזוגות חשוכי הילדים ומעניקים להם את מלוא הסיוע והתמיכה הנדרשת על מנת לברוא עולמות

׳בוני עולם׳ הביע את הערכתו לבכירי הרופאים בישראל בטקס ההוקרה השנתי
חנוכה בבוני עולם צילום: יח"צ

באירוע הוקרה מיוחד בביתו של הנגיד מוטי זוננפלד, השתתפו בין היתר הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ, יו"ר עזרא למרפא הרב אלימלך פירר, השרה איילת שקד, חברת הכנסת עידית סילמן, עו"ד עמית חדד, הרב זליג אורלנסקי, הרב מיכי אלפר, מנכ"ל 'בוני עולם' הרב אליקים לבנון, מנהלי בתי החולים מדיקל הרצליה, לניאדו, ואסף הרופא, ועוד עשרות בכירים בעולם הרפואה בישראל.

בדברים שנשא מנכ"ל 'בוני עולם' הרב אליקים לבנון הוא שיתף את הנוכחים: "לפני 17 שנים נקראנו להקים את ארגון בוני עולם בישראל. לפני 7 שנים נקטפה ל"ע הנערה דניאלי זוננפלד ז"ל לזכרה הוקם פרויקט הפיקוח והמעבדות בכל רחבי הארץ. הפרויקט מהווה עוד זוג עיניים במעבדה וכולם מבינים את החשיבות. אני רוצה להודות למוטי זוננפלד ולכל השותפים וצוותי הרפואה על הסיוע והתקווה גם למי שנראה שאין לו תקווה באופק".

דברי ברכה והוקרה נשא הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו: "אנחנו נפגשים כאן בחנוכה, ויש לזה הרבה סיבות מדוע דווקא בחנוכה. כל מי שנמצא כאן שותף וזוכה להעלות אור בבתים. אור מיוחד של חנוכה שבמקורו לא היה נראה בחוץ. "כלפי חוץ החושך שמכסה את הבתים של חשוכי הילדים. בחוץ אנחנו לא תמיד יודעים מה מצב בבית של כל אחד, אתה לא יכול לדעת איזה חבילה מכבידה על ליבו ומעיקה על רגשותיו. אבל בבוני עולם גורמים לאנשים במקום לחיות את החושך והכאב הפנימי, לאפשר לצאת החוצה ולהיות שגרירים של האור הגדול".

השרה איילת שקד הביעה את הערכתה ואמרה: "אני שמחה לראות איך הארגון הולך ומתפתח, וזכה להיות שותף להבאתם של עשרת אלפים ילדים לעולם. תודה לכל המנהלים שעושים עבודה נפלאה. אנחנו בישראל פורצי דרך בתחום".

פרופ' דניאל הרשקוביץ שעומד לימין הארגון שנים רבות נשא דברים וקישר בין הפעילות לבין חג החנוכה. "היוונים רצו לנתק את ההמשכיות, ואילו המכבים נאבקו כדי לקיים את ההמשכיות. אנשי הרפואה ובוני עולם עוזרים ומסייעים לייצר המשכיות של עמ"י וסייעו להבאת למעלה מ10 אלף ילדים".

הנגיד מוטי זוננפלד הודה לכל המשתתפים הרבים והעלה את זכרונה של בתו דניאלי ז"ל. "שמענו על החשיבות בפיקוח על מנת שחלילה לא יהיו טעויות, ואנחנו שמחים להיות שותפים לפרויקט חשוב כזה. מנהלי ועובדי המעבדות עושים עבודה קודש".

פרופ' שלמה משיח: "אנחנו מתכנסים לתת כבוד לאחד המפעלים החשובים בתחום החשוב ביותר, המפעל של הבאת ילדים לעולם בבטחה ובבהירות. זו זכות אדירה שיש לכולנו לעסוק בהבאת דור ההמשך. מודה לרב לבנון שמכנס אותנו ונותן לנו את הזכות להוקיר תודה והוקרה".

מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא ד"ר אסנת לב ציון העלתה אף היא בדבריה על נס את פעילות הארגון ואמרה כי "בוני עולם עושים עבודה יוצאת מן הכלל".

מנכ"ל מדיקל הרצליה דניאל אנגל אמר כי זו "הזדמנות לפגוש את כל הגוונים והאנשים במדינת ישראל. יש לנו דרך משותפת למעלה מעשור וזו הזדמנות לברך את עובדי מערכת הבריאות שעוברים ימים לא קלים"..

מנכ"ל ביה"ח לניאדו נדב חן "זוגות רואים הרבה חושך הרבה כאב. האור הזה של הניסיון והתקווה שאתם נותנים להם כאשר לא מוותרים ולא מתייאשים זה אור גדול מאד".

ראש עיריית רעננה מר חיים ברוידא: "אני רואה את כל גווני הקשת שמתאספים היום בכדי לעשות טוב לאחרים ואני רוצה לומר לכם יש לנו את הארץ הכי מופלאה שיכולה להיות ואנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהסתכל קדימה".

במהלך האירוע אף חולקו תעודות הוקרה למנהלי המעבדות ובתי החולים ובטקס הדלקת נרות החנוכה כובד הזמר אבריימי רוט לצלילי שירי החנוכה.

בוני עולם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד