כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
קרבות ירושה

מזכ"ל אש"ף נגד אבו מאזן: "הוא דפוק על הראש"

בהקלטות שפורסמו על ידי סוכנות הידיעות של חמאס נשמע מזכ"ל אש"ף חוסין א-שיח' מאשים: "אבו מאזן הוא שותף באנרכיה הזאת ויש לו אינטרס בקיומה". א-שיח', נחשב למועמד מוביל לרשת את אבו מאזן

מזכ"ל אש"ף נגד אבו מאזן: "הוא דפוק על הראש"
חוסיין א-שייח צילום: מתוך טוויטר
סוכנות הידיעות של חמאס בעזה, "שיהאב" מפרסמת היום (שלישי) קטעים מהקלטות שיחה שניהל מזכ"ל אש"ף חוסין א-שיח', החושפות לכאורה מערכת יחסים עכורה וקשה בצמרת פתח על רקע מלחמות הירושה ברשות, וכן ביקורת עזה כנגד מחמוד עבאס בסוגיה זו, ובכלל זה קללות עסיסיות כנגד אבו מאזן.
בקטעים שפורסמו נשמע א-שיח', הנחשב מועמד מוביל לתפקיד יו"ר הרשות, מציג את סוגיית הירושה כשורש כל הבעיות ברשות הפלסטינית ומאשים את אבו מאזן במניפולציות ובהיעדר החלטיות, אשר מדרדרים את הרשות לכדי אנרכיה: "היום סוגיית הירושה היא לב הסיפור, וחמאס מנצל את המצב" (כדי להתחזק על חשבון פתח) נשמע א-שיח' אומר, ואף מוסיף: "אבו מאזן הוא שותף באנרכיה הזאת ויש לו אינטרס בקיומה. מצער אותי לומר דברים כאלה. היום ההליך (להעברת הירושה) שונה לחלוטין מזה שהיה אחרי מותו של יאסר ערפאת".
א-שיח' אף נשמע מגדף את ראש הרשות על שיטת התנהלותו מול בכירי הרשות: "אבו מאזן בן 66, הוא בא להודיע לנו על החלטותיו בלי להסביר? הוא דפוק על על הראש אם הוא מצפה שנעשה את הדבר הנכון מבלי להבהיר את כוונותיו". א-שיח', הנחשב כאמור למועמד מוביל לרשת את אבו מאזן נשמע כמי שפוסל מועמדים אחרים במרוץ ואומר לבני שיחו כי גורמים רבים בוחשים בקלחת הירושה, ובכללם במנגנוני הביטחון ובצמרת פת"ח.
כזכור, אמש פרסמה סוכנות הידיעות של חמאס בעזה, "שיהאב", הקלטה של מזכ"ל הועד הפועל של אשף, חוסיין א-שיח' שבה הוא מאשים את יו"ר הרשות אבו מאזן בזריעת כאוס: ״אבו מאזן שותף לאנרכיה הקיימת, יש לו אינטרס שתמשך״. יש לציין כי לא ברור מתי נאמרו הדברים.
אבו מאזן הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד