כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
קמפיין 2024

טראמפ: ביקשתי מקושנר ואיוונקה להתרחק "עולם מרושע"

הנשיא לשעבר טראמפ טוען שהוא "מעולם לא ביקש" מג'ארד קושנר או איוונקה טראמפ להצטרף לקמפיין של 2024. טראמפ טען כי ביקש מאיוונקה וקושנר להתרחק מהקמפיין שלו כדי להגן עליהם "מהעולם המרושע והמגעיל של הפוליטיקה"

טראמפ: ביקשתי מקושנר ואיוונקה להתרחק "עולם מרושע"
ג'ארד קושנר עם חותנו הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר שהוא "מעולם לא ביקש" מחתנו ג'ארד קושנר או בתו איוונקה טראמפ להיות חלק ממסע הבחירות שלו לנשיאות ב-2024. טראמפ כתב את הדברים בפוסט הרשת החברתית שלו, שם גם כתב שביקש מאיוונקה וקושנר להתרחק מהקמפיין שלו כדי להגן עליהם מהעולם "המרושע והמגעיל" של הפוליטיקה.

"בניגוד לדיווחים מזויפים, מעולם לא ביקשתי מג'ארד או איוונקה להיות חלק ממסע הבחירות לנשיאות 2024, ולמעשה ביקשתי מהם במפורש לא לעשות את זה - מרושע ומגעיל מדי עם החדשות המזויפות והמושחתות, וצריך להתמודד עם כמה איומים בעולם הפוליטיקה, ומעבר לכך", כתב טראמפ בהודעתו.

טראמפ הגיב לדיווחים בארה"ב, כי הוא התחנן לאיוונקה וגם לקושנר, להצטרף לצוות הקמפיין שלו במהלך חתונתה של בתו טיפאני טראמפ במאר-א-לאגו פלורידה. בשבוע שעבר דווח בארה"ב כי קושנר לא גילה עניין לעזור לטראמפ להרגיע את הרוחות מצד יהודים רבים, לאחר שטראמן סעד ארוחת ערב ב-22 בנובמבר עם הזמר האנטישמי קניה ווסט והאנטישמי ניק פואנטס.

קושנר ואיוונקה שימשו שניהם כיועצים בכירים במשך כל תקופתו של טראמפ בבית הלבן. טראמפ הכריז על ריצתו לבית הלבן לשנת 2024 ב-15 בנובמבר, ובאותו לילה פרסמה איוונקה הצהרה שהודיעה שהיא לא תצטרף לצוות הקמפיין שלו .

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ ג'ארד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד