כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
סופת סמים

במהלך מרדף משטרתי הפושע זרק חומרים מהחלון

גבר גרם למהומה ולפקקים קשים קליפורניה על ידי השלכת חומרים לא חוקיים וכסף מרכבו במהלך מרדף משטרתי. אחד השוטרים המעורבים במעצרו אמר שהאיש גרם ל"סופת סמים". למרות ניסיונותיו להתחמק מהמשטרה ולזרוק את הסמים, הוא נתפס

במהלך מרדף משטרתי הפושע זרק חומרים מהחלון
הכסף והסמים צילום: משטרת וסטמינסטר

בקליפורניה היה סוג אחר של "סופת שלגים". בעוד ירידה בטמפרטורות וסופות שלגים נראו בחלק גדול מהמדינה וגרמו לתוהו ובוהו גבר בן 60 גרם לפקקים קשים בדרום קליפורניה על ידי השלכת חומרים מסוכנים מרכבו במהלך מרדף משטרתי.

אחד השוטרים המעורבים במעצרו אמר שהתוצאות "נראו כמו סופת שלגים", כך לפי הודעת המשטרה. טים יוז מדוני מקליפורניה, סירב לשתף פעולה עם שוטרים ונמלט, שוטרים משטרת וסטמינסטר ניסו לעצור אותו ב-23 בדצמבר. למרות ניסיונותיו להתחמק מהמשטרה ולזרוק את הסמים, הוא נתפס.

השוטרים מצאו 300 כדורי פנטניל מסוכנים, סם הרואין וכ-6,000 דולר במזומן בתוך רכבו של העצור. גורמים במשטרת וסטמינסטר אמרו כי השוטרים גם חזרו על מסלולו של יוז במהלך המרדף והצליחו למצוא כמות גדולה של כדורי פנטניל שהוא זרק מחלון מכוניתו.

בפוסט בפייסבוק, מחלקת הסמים בירכה את השוטרים: "עבודה מצוינת של שוטרי משמרת הלילה שלנו שעבדו בסוף השבוע החג הזה כדי לשמור על בטחון ווסטמינסטר".

קליפורניה סמים מרדף משטרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד