כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מתיחות בצמרת הקרמלין

פוטין פיטר את האחראי על 'מעבדת רעלים סודית'

קולונל בכיר בשירות הביטחון הפדרלי הרוסי (FSB) שהיה אחראי על מעבדה חשאית לפיתוח רעלים, פוטר. התמונה הידועה היחידה של צ'רנובולצב מתוארכת לשנת 2018. בעבר הוא נתפס נוהג בשכרות פעמיים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פיטר את מפקד במשטרה החשאית האחראי על מעבדה חשאית לפיתוח רעלים. קולונל כללי אדוארד צ'רנובולצב, בן 52, היה בכיר בשירות הביטחון הפדרלי הרוסי (FSB) ופיקח על מכון מחקר של רעלים.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, ישנה מעבדה סודית שבה מפתחים רעלים, הצוות של צ'רנובולצב היה מעורב בהרעלת מבקר הקרמלין אלכסיי נבלני באמצעות גז העצבים נוביצ'וק.

מקור רוסי אמר ל'אינסיידר' אתר חדשות רוסי עצמאי, כי ראש המודיעין הבכיר לא היה מרוצה כאשר פוטין פתח ב"מבצע הצבאי המיוחד" שלו בפברואר, שכן התגורר בעבר בקייב. צ'רנובולצב "הצטער מאוד על תחילת המבצע הצבאי באוקראינה, ואמר לחבריו לא פעם שהכל הלך רחוק מדי", אמר המקור.

מקורות נוספים אמרו כי הקרמלין האשים אותו בהדלפות חוזרות ונשנות של מאגרי מידע, שלעתים הכילו מידע על מקורביו של פוטין. דיווח אחר טוען כי הוא נתפס נוהג בשכרות פעמיים על ידי משטרת התנועה. התמונה הידועה היחידה של צ'רנובולצב מתוארכת לשנת 2018.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מעבדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד