כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הגיע הרגע

עוד ימים ספורים: ההגרלה הגדולה על דירת פאר בירושלים

האפשרות לקנות כרטיסים להגרלה על דירה בירושלים של קרן עם ישראל חי מסתיימת עוד רגע • אם אתם רוצים גם הזדמנות לזכות בדירה תמורת כרטיס העולה מאות שקלים בודדים וגם רוצים להצטרף לעשיית חסד של אמת עכשיו זה הזמן

עוד ימים ספורים: ההגרלה הגדולה על דירת פאר בירושלים
דירת החלומות צילום: עם ישראל חי

עוד לא נרשמתם? עוד לא קניתם?  ההגרלה הגדולה הולכת להסתיים ואתם עדיין מחכים ומתלבטים? דירה במחיר של מאות שקלים בלבד שעולה הכרטיס הזוכה. העסקה המשתלמת של 2022. גם ב-2023 לא תקבלו אחת כזאת. אז תתעוררו ומהר לפני שיהיה מאוחר מדי.

על מה אנחנו מדברים אתם שואלים? כנראה לא הייתם פה בחמש השנים האחרונות. כנראה לא שמעתם חדשות בשבועות האחרונות. ההגרלה הגדולה של קרן עם ישראל חי. דירה עם נוף להר הבית. לא פחות ולא יותר. דירה יוקרתית ואיכותית במיקום מושלם בעיר הבירה.

להגרלת החלומות לחצו כאן>>>

מפרט מפואר, בניין חדיש, תחבורה מצוינת, שכונה ברמה. מה עוד אתם רוצים? אז יש. בעולם של עליות מחירים מטורפות מציעים לכם את הכל, כולל הכל, במחיר שהוא לא שפוי אבל במובן הכי טוב של המילה, ואתם עוד מתלבטים?

הגיע הזמן להתאפס רבותי. אל תהססו גבירותי. דירה משלכם במחיר שהוא מגוחך. 600 שקלים עולה כרטיס אבל בעל הבית, שמואל סקט מנכ"ל קרן עם ישראל חי, החליט שהוא בא לקראתכם ובגדול.

שני כרטיסים במחיר אחד! שתי הזדמנויות זהב לזכייה. כמובן שבמחיר הזה אפשר לקנות עוד ועוד כרטיסים ועדיין לצאת ברווח עצום. 600 שקלים יעלה הכרטיס הזוכה בדירה של מיליון דולרים. תשואה בלתי נתפסת. למי שלא מעוניין בדירה תהיה אפשרות לקבל את הפרס הכספי שווה הערך ולחיות ברווחה כלכלית מטורפת.

אם זה לא מספיק טוב בשבילכם. אם אתם אומרים אולי שווה להשקיע את הכסף במטרה טובה. אז תנו לנו לגלות לכם שהכסף שתשלמו על הכרטיסים להגרלה הוא כסף שישמש למטרה טובה מאוד. קרן עם ישראל חי עושה את ההגרלה הגדולה לא כדי לפתור את משבר הנדל"ן. היא עושה זאת על מנת לגייס את הכספים לטובת סיוע ותמיכה בשלל מטרות של חסד ועשייה.

איתור נעדרים, עזרה לחקלאים, לנוער בסיכון, ללימוד התורה. בכרטיס אחד אתם זוכים לעולם הזה ולעולם הבא. לעשות טוב לאחרים ולקבל טוב בעצמכם. מה יכול להיות יותר טוב מזה?

אז עכשיו שהבנתם את זה והבנתם איזה עסקה כלכלית משתלמת לפניכם, לאיזה מצווה גדולה אתכם יכולים לסייע, תמהרו ותקנו כרטיסים כי במוצ"ש הקרוב ההרשמה להגרלה מסתיימת. כנסו לאתר, אל תגידו עוד מעט, אל תתכננו לעשות את זה מחר. עכשיו בפעולה סופר פשוטה אתם יכולים לשנות את חייכם. אז קדימה. שיהיה בהצלחה. מחזיקים לכם אצבעות.

להגרלת החלומות לחצו כאן>>>

הגרלת החלומות עם ישראל חי דירה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד