י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתעדכן • רסיסים בתל אביב; 2 יירוטים בשפלה

2 יירוטים מעל ערי השפלה; רסיסים נפלו בתל אביב • רקטות יורטו מעל אשקלון • צה"ל פתח בית חולים שדה • עדכון שוטף

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

16:22 דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת כי עד שעה זו הגיעו למרכז הרפואי בירושלים 6 חיילים פצועים. שני החיילים הגיעו הבוקר למרכז הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם אושפזו במחלקה האורתופדית ומצבם מוגדר קל ויציב. אחד החיילים נותח והוחזר כעת למחלקה האורתופדית.

בשעה האחרונה הגיעו למרכז הטראומה בהדסה עין כרם 4 חיילים נוספים, 3 מהם במצב קל ואחד במצב בינוני, הוא בהכרה ומצבו יציב. מערך העובדים הסוציאלים של המרכז הרפואי עובד בצמוד עם רמ 2 של צה"ל ונותן תמיכה וגיבוי למשפחות הפצועים ולאזרחים מודאגים.

13:51 למרות הפסקת האש ההומניטרית בשכונת סעג'יה. חמאס מעדכן כי קרבות מתנהלים באיזור רפיח. הרוגים ופצועים בהתקפה על ביתו של בכיר חמאס.

11:17 מנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ ארנון אפק הוסיף את בתי החולים הדסה, איכילוב, קפלן ואסף הרופא כיעדים נוספים לפינוי נפגעים. סה״כ בביה״ח בילינסון 16 פצועים. הדסה - 2 פצועים.

10:57 יירוטים מעל באר שבע, רסיסים בתל אביב. שתי רקטות יורטו בשפלה.

9:45 מערכת כיפת ברזל יירטה רקטה מעל גוש דן בירי האחרון לעבר מרכז הארץ. רקטה ששוגרה לעבר אשקלון התפוצצה בשטח בנוי; במקום יש נפגעת חרדה

09:16: אזעקה נשמעה בבאר שבע ובמועצות האזוריות מרחבים וחוף אשקלון.

08:59: אזעקה נשמעה באשקלון, המועצה האזורית חוף אשקלון, רעננה, הרצליה ורמת השרון.

8:57: שלוש רקטות יורטו מעל באר שבע. עוד שתי רקטות נפלו בשטחים פתוחים.

08:51: אזעקה נשמעה בבאר שבע והסביבה. הפלסטינים מדווחים כי עלה ל-20 מניין ההרוגים בשכונת סג'עיה הקרובה לגדר הגבול, בעקבות הפגזה מסיבית של צה"ל על השכונה.

07:51 שבע רקטות התפוצצו בשעה האחרונה בשטחי המועצה האזורית שדות נגב. שתי רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים באופקים ובמועצה האזורית שער הנגב.
ירי רקטות עזה שער הנגב צוק איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד