כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נורמליזציה עם האסלאם

הח"כ מהליכוד נפגש עם האימאם מצרפת

ח"כ דני דנון בפגישה עם האימאם חסן שאלגומי מצרפת: "ממשלת הליכוד הקודמת קידמה שלום ונורמליזציה עם האסלאם המתון. הממשלה החדשה שנקים תמשיך במדיניות הזו. המטרה שלנו היא להביא בהקדם לנורמליזציה עם מדינות נוספות"

הח"כ מהליכוד נפגש עם האימאם מצרפת
ח"כ דני דנון ונשיא אגודת האימאמים של צרפת צילום: באדיבות המצלם

ח"כ דני דנון ונשיא אגודת האימאמים של צרפת חסן שאלגומי נפגשו היום (רביעי) בכנסת לקראת השבעת הממשלה החדשה. שלגומי, הידוע באהדתו לישראל וביחסו הקרוב ליהודים בצרפת, נפגש עם דנון בלשכתו בכנסת. במפגש שוחחו השניים על דרכים לחיזוק הקשרים בין האסלאם המתון ומדינת ישראל.

חה"כ דנון: "ממשלת הליכוד הקודמת הביאה לפריצת דרך ביחסים בין מדינת ישראל למדינות ערב המתונות. בניגוד לכל ההערכות והמוסכמות לפיהם ניתן לקדם שלום רק באמצעות ויתורים טריטוריאליים, הבאנו שלום אמיתי בלי למסור מילימטר מארץ ישראל".

עוד אמר דנון: "הממשלה הנכנסת תמשיך לקדם שלום, נורמליזציה וחיזוק היחסים עם מדינת ערב המתונות על בסיס ערכים ואינטרסים משותפים. אני מקווה ומעריך שנביא הישגים עם עוד מדינות בתוך מספר חודשים. אני מודה לאימאם חסן שלגומי שהגיע לביקור בישראל לקראת השבעת ממשלת הליכוד. המלחמה של שלגומי כאיש דת מוסלמי בכיר, נגד הטרור, האלימות והכחשת השואה ראויה להערכה. שלגומי וחבריו הם התקווה ליחסים בריאים בין האסלם ליהדות ומדינת ישראל".

צרפת אימאם דני דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד