ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
עם יציאת מיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס

מנכ"ל מפעל הפיס מר בני דרייפוס קיבל את ברכתו של מרן הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א ראש ועדת השיפוט

מרן ראש הישיבה ברך את מנכ"ל מפעל הפיס על המיזם ואמר כי זו זכות גדולה היות וזהו מיזם חשוב להגדלת התורה ולהאדרתה # מיזם החיבורים התורניים האחד עשר של מפעל הפיס מוקדש להיבט הלכתי של תביעות נזיקין בדיני ממונות • המיזם זוכה להערכה גדולה בעולם התורה ונהנה מתמיכתם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל וראשי הישיבות שליט"א

מנכ"ל מפעל הפיס מר בני דרייפוס קיבל את ברכתו של מרן הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א ראש ועדת השיפוט
מנכל מפעל הפיס מתברך בביתו של מרן ראש הישיבה צילום: איקי מימון

מיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס, התחרות הנחשבת והיוקרתית ביותר בעולם הספר התורני, מציין בימים אלו אחת עשרה שנים של הגדלת תורה והאדרתה. עם יציאת המיזם לדרך, הגיע מנכ"ל מפעל הפיס מר בני דרייפוס להתברך אצל מרן הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה היושב בראש ועדת השיפוט. בביקור השתתפו הרב יגאל רוח יו"ר קבוצת אפיקים והרב צבי רענן יועץ למפעל הפיס. מנכ"ל מפעל הפייס מר בני דרייפוס התקבל בחמימות רבה בבית הרב. מרן הושיט את ידו ואמר כי זו זכות עצומה היות וכתוב שהתורה היא זו שמקיימת את העולם ומי שעוזר לקיים את התורה, הוא שותף לקדוש ברוך הוא במעשה בראשית. מרן ברך את מנכ"ל מפעל הפייס שיצליח גם בפן האישי ובפן הציבורי ושימשיכו לקדש שם שמיים. בנוסף מרן ברך את המיזם ואמר כי זהו מיזם חשוב מאד ומגדיל תורה.

בראש ועדת השיפוט של מיזם החיבורים התורניים במגזר החרדי עומד מרן הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה. לצידו מכהנים מרנן ורבנן: הגאון הגדול רבי יצחק אזרחי שליט"א ראש ישיבת מיר, הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט"א רבה הספרדי של בני ברק וראש ישיבת 'אור אליצור', הגאון הגדול רבי נפתלי נוסבוים שליט"א דיין ופוסק הלכה ראש ישיבת חיי משה, הגאון הגדול רבי חיים פרץ ברמן שליט"א מראשי ישיבת פוניבז, הגאון הגדול רבי אברהם סלים שליט"א ראש ישיבת מאור התורה, הגאון הגדול רבי דניאל וולפסון שליט"א ראש ישיבת נתיבות החוכמה והגאון הגדול רבי בן ציון הכהן קוק שליט"א ראש בית הוראה ירושלים.

במפעל הפיס מציינים בסיפוק רב את העובדה כי משנה לשנה איכותם של החיבורים שנשלחים במסגרת המיזם משתבחת והולכת, כאשר גם הכמות עולה בכל שנה מחדש. הפעם, כך אומרים במפעל הפיס, יינתן דגש מיוחד על איכות החיבורים והרמה התורנית שלהם.

את החיבורים ניתן לשלוח עד לתאריך ט' שבט תשפ"ג (31.1.2023) מוקלדים בלבד, באמצעות טופס מקוון בכתובת הכשרה www.nativ.co.il/pais. או לכתובת המייל:[email protected]  ולפעול על פי ההנחיות. בנוסף ניתן לשלוח למייל טפסי ההצטרפות אותם ניתן להשיג ברשת ספרי "אור החיים" בכל הריכוזים החרדיים.

טל-מסר מיוחד בנושא המיזם במספר 03-3739999 .                                         

ניתן לשלוח שאלות בנושא החיבורים לכתובת מייל: [email protected].

מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד