כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שינוי מדהים

"הילד שלי היה ממש רגיש, כל דבר היה מפריע לו"

דבורה, אמא של ישי משתפת אותנו בשינוי המדהים של הילד שלה בחצי שנה האחרונה אחרי שחווה קשיים רגשיים והתנהגותיים בתלמוד התורה בו לומד • הכירו את המכשיר הטיפולי שמחולל שינוי עצום בקרב תלמידים רבים ברחבי הארץ

"הילד שלי היה ממש רגיש, כל דבר היה מפריע לו"
ילד פגוע צילום: פיקסביי

"ישי תמיד היה ילד חכם ומוכשר מאוד. חברותי, רגיש ויצירתי וכשהיה שקט סביבו, ישי היה מסוגל לשבת שעות וליצור יצירות או לקרוא", משתפת דבורה אמו.

"אבל כשמשהו לא נעים היה קורה ישי היה מאבד איזון לגמרי ומתפרץ מאוד או נעלב מאוד עד כדי בכי". לדבריה, התנהגות הילד גם השפיעה על הסביבה שלו. "זה יצר גם הרבה בעיות בכיתה מול החברים. ישי כל הזמן הרגיש שעושים לו דווקא והיה נפגע ומגיב לפעמים גם באלימות. אנחנו בתור ההורים שלו ממש לא הבנו אותו ולא היה דרך להרגיע אותו. עד שמנהל הת"ת שלו קרא לנו לשיחה בעקבות אירועים רבים בהם היה מעורב, לרבות בעיות קשב וריכוז חמורות שהפריעו לו ליטול חלק פעיל בשיעורים ובחומר הנלמד".

"בהמלצת הצוות בת"ת קבענו פגישה לאבחון נוירולוגי. הנוירולוג בחן את הדברים והמליץ לנו ללכת לטיפול רגשי. חיפשנו מקום שיעניק לנו את הפתרון ההולם ביותר למצבו של ישי ואחרי המלצות רבות הגענו לנוירומוטוריקה של ד״ר עדנה גלבוע. שם לאחר הפגישה הראשונה הבנו שהקושי של ישי מתחיל בוויסות החושי שזו בעיה שורשית שישי סוחב אותה איתו כל הזמן והפתרון לכך הוא לערוך טיפול רגשי בפגישות מול מטפל מהמכון שלהם וטיפול יחודי לוויסות החושי דרך השמיעה, באמצעות מכשיר המאזן את הרעשים אותם שומע הילד, זאת בנוסף להנחיה שלנו איך להתנהל מולו והנחיה של הצוות בת״ת כדי שיקדמו ויכילו אותו בזמן התהליך ואחריו".

ישי טופל באמצעות המכשיר של מכון נוירומוטוריקה שהפך לשם דבר בעולם האימון והטיפול בילדים והתוצאות לא איחרו לבוא. "תוך מספר חודשים ראינו שינוי מדהים אצל ישי. השינוי התרחש בשלבים והילד קיבל כלים איך להתמודד עם רגשות ואירועים לא נעימים בצורה טובה ובאופן כללי התנהגותו ויחסו לחברה השתפרו פלאים וכך גם הקשב והריכוז שלו במהלך השיעורים".

ילדכם חווה קשיים דומים? השאירו פרטים ליצירת קשר עם מכון נוירומוטוריקה>>>

נוירומוטוריקה קשיי ויסות חושי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד