כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מסר דרמטי

גנץ: "ישראל נערכת לאפשרות של תקיפה באיראן"

שר הביטחון גנץ בטקס סיום קורס טייס: "ישראל הגדילה בשנים האחרונות משמעותית את המוכנות ונערכת לאפשרות של תקיפה באיראן" | גנץ במסר למפקדי צה"ל בעקבות הממשלה החדשה: "עימדו על עקרונותיכם, אמרו את האמת המקצועית והפיקודית, ושימרו על צה"ל וערכיו מכל משמר"

גנץ: "ישראל נערכת לאפשרות של תקיפה באיראן"
בני גנץ צילום: Sraya Diamant/Flash90

שר הביטחון בני גנץ אמר היום (רביעי) כי ישראל נערכת לאפשרות ממשית לתקיפת מתקני הגרעין באיראן. את הדברים אמר בטקס סיום קורס טייס מס' 185 בבסיס חיל האוויר בחצרים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה יאיר לפיד, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד חיל האוויר אלוף תומר בר.

שר הביטחון גנץ שמסיים את תפקידו אמר למסיימי הקורס: "אתם עשויים לחצות את השמיים מזרחה בעוד שנתיים או שלוש ולקחת חלק בתקיפת אתרי גרעין באיראן, שאליה אנו נערכים, תוך הגדלת מוכנות משמעותית בשנים האחרונות. אחרים מבינכם יצטרכו אולי להטיס כוחות לעומק השטח בלבנון ובסוריה ובכל מקום אחר או לצאת למשימות של חילוץ יהודים מרחבי העולם. אני מאמין ביכולתכם להצליח במשימות, לא רק בגלל כלי הטיס המצוינים שתשבו בהם – אלא גם ובגלל הקו הישר הערכי, והקו הישר המקצועי שמחבר אתכם אליהן".

גנץ ביקש להודות לרמטכ"ל שזהו מסדר הכנפיים האחרון שלו בתפקיד ואמר: "אני אומר לכם כמי שמכיר אותו עשרות שנים, שקו ישר מחבר בינו, בין היכולות העוצמתיות שבנה ובונה צה"ל, לבניכם, הקצינים הצעירים שממשיכים בדרך. אני מבקש להודות לו בשם כולנו, בשם ממשלת ישראל ואזרחי ישראל".

עוד אמר גנץ במסר למפקדי צה"ל "קו ישר מחבר בין האירוע כאן לבין עוצמתנו כמדינה וכחברה. הקו הזה עמיד וחזק מכל משבר חיצוני או פנימי. אויבינו צריכים לדעת שלכידותנו תמיד עמדה בשעת מבחן, גם בתקופות קשות, גם מול אתגרים עצומים. היא תעמוד לנו גם בעתיד – כל עוד הדבר בידיכם הבטוחות, בוגרות ובוגרים. אתם ואתן שאוחזים בסטיק, מחזיקים בידיכם אחריות לביטחון המדינה, ואחראים גם על הניווט. כדי שתצליחו בו – אתם וכל מפקדי צה"ל נדרשים לעמוד על עקרונותיכם, להגיד תמיד את האמת המקצועית והפיקודית, ולשמור על צה"ל וערכיו מכל משמר".

בני גנץ תקיפה ישראלית תקיפה באיראן איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד