ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"שמעתי את השפה הפרסית"

עיתונאית מבחריין: איראן עומדת מאחורי ההפגנות

"שמעתי בהפגנות את השפה הפרסית בפעם הראשונה כשהם צעקו 'מוות לארה"ב', וזה מראה שאיראן עומדת מאחוריהן", כך אומרת עיתונאית בחריינית שדיברה עם התקשורת הישראלית בהתייחסה למחאות נגד אירועי חנוכה במדינה

עיתונאית מבחריין: איראן עומדת מאחורי ההפגנות
הפגנות בבחריין נגד ישראל צילום: רשתות חברתיות

העיתונאית הבחריינית עהדיה אחמד, שהשתתפה בחגיגות חג החנוכה בבחריין, דיברה היום (רביעי) בתוכנית בחצי היום בכאן רשת ב עם רועי קייס. בריאיון יצאה אחמד בחריפות נגד ההפגנות בממלכה המפרצית בימים האחרונים נגד ישראל ונגד ציון חג החנוכה והאשימה את איראן כמי שעומדת מאחוריהן.

"בפעם הראשונה שמעתי בהפגנות בבחריין את השפה הפרסית כשהם צעקו מוות לארצות הברית וזה מראה שאיראן עומדת מאחורי ההפגנות האלה. זה מצער מאוד, אבל אני חושבת שהיחסים שלנו עם ישראל גדולים הרבה יותר ממאה או 150 אנשים שיוצאים לרחוב ומגנים את היחסים האלה", אמרה אחמד. היא הוסיפה: "אני חושבת שכל מה שקורה מעיד שהמכה שקיבלה איראן הייתה גדולה מאוד בעקבות היחסים בין ישראל לבין בחריין והאמירויות. הסכמי אברהם עדיין מכאיבים לנאמניה של איראן".

כזכור, בימים האחרונים התקיימו כמה הפגנות קטנות בבחריין. גם בבירה מנאמה וגם מחוץ לה, נשמעו קריאות נגד ישראל ואף הונפו שלטים נגד ציון חג החנוכה בממלכה המפרצית, תחת הכיתוב: "חנוכה פרויקט ציוני רשמי לכיבוש שלנו" וכן "חנוכה פרויקט ציוני ותוכנית לנורמליזציה".

 

בחריין חנוכה איראן הסכמי אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד