כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חיוניותה של המדינה היהודית

הפדרציות מברכות את ראש הממשלה הנכנס נתניהו

הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה פרסמו ברכות לראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו על הקמת ממשלה חדשה

הפדרציות מברכות את ראש הממשלה הנכנס נתניהו
בנימין נתניהו במליאת הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה פרסמו כי הן מברכות את ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו על הקמת ממשלה חדשה. "הייתה לנו מערכת יחסים ארוכה ופורה עם ראש הממשלה הנכנס ואנו מצפים להמשיך לעבוד איתו ועם הממשלה החדשה כדי לתמוך בצמיחתה ובחיוניותה של המדינה היהודית ולחיזוק היחסים בין ישראל לקהילה היהודית בצפון אמריקה".

עוד נאמר בהודעה: "אנו מצפים לחגוג את יום העצמאות ה-75 של ישראל עם ראש הממשלה ואלפי מנהיגי יהדות צפון אמריקה שיגיעו לישראל באפריל הקרוב לציון ציון דרך גאה זה בעצרת הפדרציות המרכזית שתיערך השנה בישראל - ישראל בת 75".

"המחויבות של הפדרציות היהודיות לחיזוק הקשרים בין ישראל ליהדות צפון אמריקה היא מחויבות נצחית, והקשרים המאחדים את שתי הקהילות שלנו בלתי ניתנים להפסקה. האהבה והמחויבות שלנו למדינה היהודית חורגות מכל ממשלה בכל נקודת זמן, וכל מדיניות או אמירה מסוימת. מתוך מחשבה על עיקרון זה, חשוב להביע את דאגותינו המשמעותיות מהצהרות ועמדות של חלק מחברי הקואליציה הנכנסת, שיש להן השלכות חמורות על הקהילות היהודיות שלנו".

לסיום הן כתבו: "אנו נמשיך להבהיר את נקודת המבט של הקהילה היהודית בצפון אמריקה על הצעות ממשלתיות רלוונטיות ולתמוך במדיניות ויוזמות המסייעות בבניית חברה מסבירת פנים, מכילה ופלורליסטית".

בנימין נתניהו צפון אמריקה קהילות יהודיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד