כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נתניהו עושה קאמבק

סוף למשבר הפוליטי > היום תושבע הממשלה ה-37; לוח הזמנים

אחרי חמש מערכות בחירות הפלונטר הפוליטי מגיע היום לסיומו בתקווה שהבחירות הבאות יהיו כמה שיותר רחוקות. המליאה תיפתח בשעה 11:00 כשנתניהו יציג את קווי היסוד של ממשלתו ואת השרים המיועדים | בהמשך יוחלף יו"ר הכנסת, רה"מ היוצא - לפיד, יעלה למתקפה | כל הפרטים

סוף למשבר הפוליטי > היום תושבע הממשלה ה-37; לוח הזמנים
נתניהו ולפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כמעט חודשיים אחרי הבחירות, יגיע היום (חמישי) לסיום הפלונטר הפוליטי הממושך עם השבעת הממשלה ה-37, ממשלתו השישית של בנימין נתניהו בה יקחו חלק סיעות ש"ס, הציונות הדתית, יהדות התורה, עוצמה יהודית ונעם.

הבוקר בשעה 11:00 תתכנס מליאת הכנסת לישיבה חגיגית שתפתח בנאום ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו שיציג את קווי היסוד ואת הרכב הממשלה ה-37. בדיון ישתתף נשיא המדינה יצחק הרצוג וחברי סגל א' של המדינה.

אחרי נתניהו ישא דברים יאיר לפיד, בפעם האחרונה בתואר ראש הממשלה, ולאחר מכן יחל דיון סיעתי במסגרתו ינאמו חברי הכנסת, בדיון שימשך כשלוש שעות במהלכו צפויים לתקוף חברי האופוזיציה את הממשלה הנכנסת.

עם סיום הדיון תצביע הכנסת תחילה על מינויו של אמיר אוחנה ליושב ראש הכנסת הקבוע, ואז ההצבעה הדרמטית על כינון הממשלה בסיומה תקבל הממשלה את אמון הכנסת.

לאחר ההצבעה יעלו שרי הממשלה המיועדים לדוכן המליאה ויצהירו אמונים, ובכך יכנסו באופן רשמי לתפקידיהם כשרי הממשלה, מיד לאחר מכן ישתתפו השרים בטקס הרמת כוסית עם ראש הממשלה ויושב ראש הכנסת.

עם סיום הטקסים בכנסת יצא ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיירת ראש הממשלה לפגישת חפיפה עם ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד ובשעה 20:00 יגיעו שרי הממשלה וראש הממשלה לבית הנשיא לצילום המסורתי עם נשיא המדינה יצחק הרצוג.

השבעת ממשלה זמנים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד