כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נשיא מנותק

טראמפ לא ידע כל הקדנציה כי הלו"ז שלו מתפרסם מדי יום

דונלד טראמפ לא ידע שלוח הזמנים שלו מתפרסם כל יום. הוא גילה זאת בשבועות האחרונים של הנשיאות. לוח הזמנים היומי של נשיא ארצות הברית מתפרסם מדי ערב לעיתונאים, אך דונלד טראמפ לא ידע זאת

טראמפ לא ידע כל הקדנציה כי הלו"ז שלו מתפרסם מדי יום
דונלד טראמפ צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דונלד טראמפ לא ידע כי לוח הזמנים היומי שלו מתפרסם כל יום במהלך תקופת כהונתו עד לשבועות האחרונים שלו, כך התברר. סדר יומו של הנשיא נשלח לכתבי הבית הלבן מדי ערב לקראת היום שלמחרת.

עם זאת, נראה שבמשך יותר משלוש שנים בחדר הסגלגל לטראמפ לא היה מושג. לאחר שגילה כי הלו"ז שלו מתפרסם, הוא ביקש מיד לשנות אותו, כך אמר סגן מזכיר העיתונות לשעבר בבית הלבן, ג'אד דיר. הוא אמר לפאנל שחקר את מהומות הקפיטול : "כל ערב הכנו ופרסמנו את הלו"ז היומי של הנשיא ליום הבא".

"אבל מתישהו בסביבות דצמבר 2020, הנשיא גילה לראשונה שפרסמנו לציבור לוח זמנים פומבי שלו. הוא רצה לשנות את הדרך שבה עשינו את זה, לוח הזמנים היומי של הבית הלבן השתנה במיוחד בסביבות ה-5 בינואר 2021, כאשר הפרטים על יציאתו וההתנהלות היומית של טראמפ בשדרות פנסילבניה הושמטו, ורק נאמר הנשיא עם שיחות רבות ויש הרבה פגישות". ובמקום דף מידע מעמיק שסופק לעיתונאים, נאמר להם שהנשיא "יעבוד משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב המאוחרות".

הבית הלבן דונלד טראמפ זמנים עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד