א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לא ויתר בקור הנורא

הרחפן תיעד: צעד בשלג למקווה לאורך 1.6 קילומטר

גם לאחר לאחר שירד שלג בגובה מטר עשרים, מוישי לבקובסקי, צעיר חב"די, חצה את פגעי מזג האוויר תוך כדי הליכה רגלית אל המקווה המקומי, הליכה באורך קילומטר וחצי. במקביל להליכה ביום שבת לבית הכנסת

הרחפן תיעד: צעד בשלג למקווה לאורך 1.6 קילומטר
ההליכה למקווה בשלג צילום: COLlive

שלג כבד ירד בבאפלו ניו יורק ביום שלישי האחרון לאחר שסערה חורפית היסטורית ואכזרית כיסתה את האזור עם שלג, הסערה הותירה עשרות אנשים לקפוא למוות. סופת השלגים הפכה לסופה הקטלנית ביותר באזור באפלו מזה יותר מארבעה עשורים.

בימים האחרונים ישנם הפסקות חשמל נרחבות ואיסור נהיגה בכבישים שנאכף על ידי המשטרה הצבאית, שלג ירד בבאפלו בגובה מטר עשרים, וכך בכל רחבי מערב ניו יורק.

גם לאחר שירד שלג בגובה רב ביום ראשון האחרון, נראה מוישי לבקובסקי בן ה-20 , בנם של שלוחי חב"ד, הרב לייזער וחני לבקובסקי מבית חב"ד המקומי, כשהוא חוצה את האזור ברגל אל המקווה המקומי, כקילומטר וחצי, הליכה ארוכה וקשה בשלג הכבד, כך דווח האתר COLlive.

אחיו תיעד את ההליכה בשלג באמצעות רחפן. מוישי ואחיו הלכו גם ברגל למקווה ולבית כנסת ביום שבת האחרון במהלך הסופה. אחד הגולשים כתב בתגובה: "לשנייה חשבתי שקראתי שהמקווה נמצא בשלג, כמו מקווה במקפיא, חשבתי וואו כמו ברוסיה".

חב"ד סופת שלגים מקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד