י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שר או סגן

הדילמה של פרוש: יתעכב עם השבעתו לשבוע הבא

ח"כ מאיר פרוש שעתיד להיכנס לתפקידו במשרד לענייני ירושלים ומסורת, מתלבט האם ליטול את הטייטל - שר, או לכהן כסגן במעמד שר | כל הפרטים

הדילמה של פרוש: יתעכב עם השבעתו לשבוע הבא
מרים אלסטר, פלאש 90

לקראת השעה 14:00 יסתיים במליאת הכנסת פרק הנאומים והכנסת תכונן ותביע אמון בממשלת ישראל ה-37 ומי שעדיין לא הכריע סופית באיזה תפקיד הוא יכהן בממשלה הבאה, הוא חבר הכנסת מאיר פרוש.

במסגרת המו״מ הקואליציוני קיבל מאיר פרוש לידיו את המשרד לענייני ירושלים ומסורת, אך ב׳אגודת ישראל׳ טרם הכריעו באיזה תפקיד יכהן פרוש, האם כשר או כסגן שר בסמכויות שר.

בלשכת חבר פרוש הודיעו כי ח״כ פרוש גיבש יחד עם חבריו באגודת ישראל החלטה לפיה הוא ישמש כסגן שר במשרד ירושלים ומסורת, כאשר ח״כ גולדקנופף ישמש כשר.

אלא שראש הממשלה נתניהו הודיע לח״כ פרוש שמבחינתו סגן שר אינו יכול לשמש כאחראי על יישום מסקנות ועדת החקירה של מירון. לכן הוא יתעכב עם השבעתו מספר ימים, ״בימים הקרובים ח״כ פרוש יתייעץ עם גדולי ישראל בנידון״, נמסר.

מוקדם יותר הסבירו ב׳אגודת ישראל׳ כי מאחר וכבר יש שר אחד מאגודת ישראל אז אין טעם להשביע שר נוסף כל עוד שאפשר להתנהל גם כסגני שרים, אך ההכרעה הסופית תתקבל רק לקראת השבעת השרים, שייתכן ואף ידחו את ההכרעה לשלב מאוחר כשבתחילה פרוש יכהן כסגן שר.

מאיר פרוש סגן שר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד