כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
רוחות רפאים

שריפה בבניין דירות: "השטן גרם לי לעשות את זה"

אישה מבוסטון הציתה בניין דירות שלטענתה היה מלא ב"רוחות". "הייתי חייבת לעשות את זה. הבית הזה רדוף", אמרה האישה לשוטרים. היא נעצרה והואשמה בהצתה. שופט הורה לה לעבור בדיקה לבריאות הנפש

שריפה בבניין דירות: "השטן גרם לי לעשות את זה"
כוחות הכיבוי בפעולה צילום: דוברות כיבוי האש בוסטון

אישה מבוסטון הואשמה בהצתת בניין דירות בו התגוררה, מכיוון שהוא היה לטענתה "רדוף רוחות", כך אמרו גורמים רשמיים. על פי הדיווח בתקשורת המקומית, ניקיאה ריברה הציתה את הבניין מעט אחרי 11 בבוקר ביום שלישי האחרון. "הייתי חייב לעשות את זה. הבית הזה רדוף, הדלקתי את הבית באש", אמרה לשוטרים.

"השטן גרם לי לעשות את זה, יש רוחות רפאים בבית שלי" טענה. על פי החשד, ריברה, בת ה-45, הציתה את השריפה בקומה הראשונה של הבניין, השריפה התפשטה במהירות בשלוש קומות הבניין, עד לגג. שני תושבים בקומה השנייה חולצו על ידי הכבאים של בוסטון. אחד השכנים פונה לבית חולים מקומי וטופל בשל שאיפת עשן.

על פי הדיווחים, היא אמרה לשכנים: "אני מצטערת, הייתי חייבת לעשות את זה", ואז התרחקה מהמקום. מאוחר יותר המשטרה מצאה את ריברה, והיא הודתה בפשע. השריפה הותירה את הצד השמאלי של הבניין חרוך לגמרי, כך עולה מתמונות שפורסמו על ידי מכבי האש

ריברה נעצרה והואשמה בהצתה. שופט הורה לה לעבור בדיקה לבריאות הנפש במחלקת הבריאות של מסצ'וסטס, וגם בבית החולים של ווסטר, כך לפי התובע המחוזי קווין היידן. "מזל שמעשיה של האישה הזו לא הביאו לכך שתושבים או כבאים נפצעו קשה או נהרגו. הצהרותיה ללא ספק מטרידות והערכת בריאות מיידית היא הצעד הבא הנכון", אמר היידן.

בוסטון שריפה שטן כיבוי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד