י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סיכום 2022 בענף

מרתק: מיהי חברת הסלולר שאיבדה השנה עשרות אלפי לקוחות

שנת 2022 מסתיימת בעוד יממה וזה הזמן לסכם את השנה מבחינת חברות הסלולר. החברה הוותיקה ביותר חוותה עזיבה של עשרות אלפי לקוחות, לעומת סלקום - החברה השנייה בגודלה שמנצחת עם צירופם של עשרות אלפי לקוחות | כל המספרים

מרתק: מיהי חברת הסלולר שאיבדה השנה עשרות אלפי לקוחות
אילוסטרציה צילום: unsplash

שנת 2022 מסתיימת וזה הזמן לסכם את כמות הניודים בשוק הסלולר, אם עד לפני כעשור היו רק שלוש חברות סלקום, פרטנר ופלאפון. הרי שבשנים האחרונות צצות חברות סלולר חדשות שמפתות את הלקוחות עם חבילות סלולר של שיחות וגלישה במחירי רצפה ומעבירות אליהן לקוחות חדשים. 

לפי הדיווח של כתב 'גלובס' גד פרץ, המנצחת הגדולה של 2022 היא חברת 'סלקום' עם 39 אלף ניודים בשנה החולפת, חברת רמי לוי ניידה 15,000 לקוחות חדשים, חברת 'הוט מובייל' צירפה לשורותיה במהלך שנת 2022 לא פחות מ-6,000 לקוחות חדשים, 019 מובייל עלתה ב-4,200 לקוחות חדשים ו'גולן טלקום' העבירה אליה 1,000 לקוחות.

המפסידה הגדולה היא החברה הסלולרית הראשונה והוותיקה ביותר - 'פלאפון' שחוותה עזיבה של 48 אלף לקוחות. גם חברת 'פרטנר' חווה מגמה שלילית עם עזיבת 8,500 לקוחות. גם חברת WECOM החדשה יחסית חוותה עזיבה של 13 אלף לקוחות.

העיתונאי גד פרץ מציין כי במשרד התקשורת לא חוששים שהתחרות בשוק הסלולר נחלשת, ולא חוששים מתיאום בין החברות שמעלות מחירים, אך במקביל הם רואים מספרים זניחים של הקמת אתרים חדשים בשנה האחרונה וזאת למרות הרפורמה שעשו בתחום רישוי האתרים, ומבינים שיש בעיה בשוק שלא מתפתח לכיוונים חדשים, ונעדר יוזמות חדשנות.

מפעילי סלולר בכירים הגיבו ל'גלובס' ומסרו: "הרפורמה שנעשתה בתחום רישוי האתרים היא כישלון. היא לא פתרה לנו את הבעיה, ועדיין קשה מאד להקים אתרים בישראל. אז לפני שבאים בדרישות לחדשנות אולי כדאי שיפנימו שהתעשייה צריכה פתרונות יותר מקצועיים".

חברות סלולר מפעילת סלולר רשתות סלולריות ניוד מספרים לקוחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד