כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ניצבים בפני אתגר גדול

בחמאס ובג'יהאד מגיבים לממשלת נתניהו השישית: "ממשלת הטרור הישראלית"

ארגוני הטרור הערביים חמאס, פתח והג'יהאד האסלאמי לא נותרו אדישים ומגיבים להשבעת הממשלה החדשה בישראל, השישית במספר של נתניהו | "הממשלה הכי ימנית ופאשיסטית שהייתה, היא מהווה סכנה לירושלים, לאל-אקצא, לילדינו ולעתידנו. אנחנו נעמוד באתגר הזה"

בחמאס ובג'יהאד מגיבים לממשלת נתניהו השישית: "ממשלת הטרור הישראלית"
מחבלי הג'יהאד האסלאמי צילום: Attia Muhammed/Flash90

בצד הפלסטיני ובארגוני הטרור מגיבים להשבעת ממשלת נתניהו השישית. סגנו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בארגון פתח, מחמוד אל-עאלול, מתייחס לממשלה החדשה בעצרת ברמאללה לכבוד יום ייסוד פתח ואומר: "זוהי הממשלה הכי ימינית ופאשיסטית שהייתה, היא מהווה סכנה לירושלים, לאל-אקצא, לילדינו ולעתידנו. אנחנו נעמוד באתגר הזה יחד עם שאר הפלגים הפלסטינים, נחזק את ההתנגדות העממית".

לצידו של אל-עאלול על הבמה עמד אביו של המחבל מהפיגוע בדיזנגוף ואימו של האסיר הביטחוני שמת בכלא נאסר אבו חמיד.

מנהיג חמאס, איסמאעיל הנייה, מתייחס לממשלה החדשה ואומר כי סדרי העדיפויות של העם הפלסטיני בעימות מול הממשלה הישראלית החדשה היא ההתקוממות והאחדות, והוסיף "על כולם לדעת כי הכיוון הפוליטי והאידאולוגי של הנהגת הכיבוש וממשלתו ובמיוחד זו הנוכחית מוביל את המצב לבלתי נסבל". עוד אמר הנייה כי "מפעל ההתנחלות יפגוש את הסלמת ההתקוממות והתרחבותה והפעלת לחץ בכל האמצעים להוצאת המתנחלים מכל אדמת פלסטין".

מנהיג הג'יהאד האסלאמי, זיאד א-נח'אלה, הגיב ואמר "ממשלת הטרור הישראלית מנסה להעביר מסר לפלסטינים כי אין להם מקום בפלסטין, האיומים שלהם כלפי מסגד אל-אקצא נמשכים". א-נח'אלה הוסיף כי הפלסטינים ניצבים לקראת השנה החדשה בפני אתגר גדול ויש לעמוד בפניו באמצעות חיזוק ההתנגדות והכוח הפלסטיני.

"אומר ללוחמינו בגדה המערבית - עזה היא חלק בלתי נפרד מהזירה הפלסטינית ותעמוד כעמוד תווך בפני כל תוקפנות עתידית". א-נח'אלה ציין כי לציר ההתנגדות יש תפקיד חשוב בתמיכה בפלגים הפלסטיניים.

ממשלת נתניהו חמאס פתח הג'יהאד האסלאמי טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד