ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ברוך דיין האמת

בעל הייסורים מהתחנה ברחוב מלכי ישראל

בירושלים נפרדו הבוקר מבעל הייסורים, ר' אברהם מרדכי וידבסקי ז"ל, מחסידי גור שהיה מוכר לתושבי גאולה והסביבה מתחנת האוטובוס ברחוב מלכי ישראל. 'בחדרי חרדים' על דמותו של היהודי הגלמוד. תלמדו לעילוי נשמת ר' אברהם מרדכי בן ר' שמחה בונים 

בעל הייסורים מהתחנה ברחוב מלכי ישראל
המנוח עם גאב"ד קוממיות שהיה בא לחזקו צילום: יוחנן לוסטיג

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים הגיעה הבוקר (שישי) הבשורה המעציבה על פטירתו של הרה"ח ר' אברהם מרדכי וידבסקי ז"ל, מחסידות גור והוא בן 78 בפטירתו.

המנוח ז"ל, נולד בכ"ח טבת תש"ה לאביו ר' שמחה בונים וידבסקי ז"ל ולאימו מרת חנה פרידה ע"ה. 

דמותו של המנוח מוכרת לכל עוברי רחוב מלכי ישראל בירושלים מכך שהיה יושב במשך שעות בתחנת האוטובוס במקום. בעקבות מעבר בית המדרש של גור מרחוב רלב"ח לירמיהו ועם הקמת הישיבה במקום לא היה לר' אברהם מרדכי מקום לשבת והיה מתיישב בתחנה במלכי ישראל. 

המנוח ז"ל היה בעל ייסורים שכל חייו ידע מכאובים וצרות ל"ע. היה תמיד משתעשע עם אברכים בלימוד, ומי שהיה מגיע לבקרו באופן תדיר בתחנה היה גאב"ד קוממיות ירושלים הגאון רבי ישראל יצחק מנדלזון שהיה מחזקו ומעודדו בדברים.

כעת, עם פטירתו, דמותו של ר' אברהם מרדכי תחסר בנוף של גאולה. 

הותיר אחריו את בנו יחידו ישראל משה וידבסקי שיבלחט"א שיושב שבעה בביתו ברחוב יוסף בן מתתיהו 55 ירושלים מול ישיבת 'פורת יוסף'. 

הלווייתו התקיימה הבוקר (שישי, ערב שבת קודש פרשת ויגש) מבית המדרש הגדול של חסידות גור ברחוב ירמיהו בירושלים להר הזיתים שם נטמן. 

הציבור נקרא ללמוד לעילוי נשמתו של הרב אברהם מרדכי בן שמחה בונים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

רחוב מלכי ישראל הרב ישראל יצחק מנדלזון חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד