כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
נתניהו ניחם את מודי

אמו של ראש ממשלת הודו הלכה לעולמה בגיל 99

הירבן מודי, אמו של ראש ממשלת הודו נרנדה מודי, הלכה לעולמה והיא בת 99. מודי תיאר בעבר את אמו כמי שהשפיעה עליו ועל דעותיו במיוחד. ראש הממשלה נתניהו ניחם את מודי: "שאמך תנוח על משכבה בשלום ותמצא נחמה בזכרה ובמורשת העשירה שהורישה לך ולרבים אחרים"

אמו של ראש ממשלת הודו הלכה לעולמה בגיל 99
נרנדרה מודי עם נתניהו צילום: Avi Ohayon/GPO

הודו: אמו של ראש הממשלה נרנדה מודי, הירבן, הלכה לעולמה והיא בת 99 אחרי ששהתה מאז יום רביעי בבית חולים במדינת גוג'ארט בה התגוררה בעקבות הדרדרות במצבה. אחרי מות אמו כתב ראש הממשלה מודי, שידוע כאוהב ישראל וידיד של ראש הממשלה הישראלי נתניהו, כי "מאה מפוארת נחה לרגלי אלוקים".

הבוקר הגיע מודי ללוות את אמו בדרכה האחרונה, והדליק את מדורת הלוויה שלה. בעבר נצפו השניים בפסטיבלים שונים, והפעם האחרונה בה בילו יחד הייתה בתחילת החודש כאשר מודי הגיע לבית אמו במהלך אספת בחירות שערך. מודי ציין בעבר בטורים שכתב כי לאימו חלק חשוב בעיצוב השקפתו ודעותיו. "אמא שלי פשוטה כמו שהיא יוצאת דופן. בדיוק כמו כל האמהות", כתב.

ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו ניחם את מודי על מות אמו: "ידידי היקר מודי, ראש ממשלת הודו, בבקשה קבל את תנחומיי העמוקים על פטירתה של אמך האהובה. שתנוח על משכבה בשלום ותמצא נחמה בזכרה ובמורשת העשירה שהורישה לך ולרבים אחרים".

גם שגירירות ישראל בהודו ניחמה את מודי, וכתבה: "אנו שולחים את תנחומינו העמוקים לראש הממשלה מודי על פטירתה של אמו האהובה. מחשבותינו ותפילותינו עם המשפחה".

הודו נרנדרה מודי נתניהו ראש ממשלת הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד