כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"יכל להיגמר אחרת"

דקות לאחר כניסת השבת: שריפה פרצה בבניין בעיר החרדית

כוחות הכבוי שהוזעקו למקום פעלו על מנת לכבות את השריפה. הדיירים פונו מהבניין. מפקד תחנה אזורית יהודה: "האירוע יכול היה להיגמר אחרת"

דקות לאחר כניסת השבת: שריפה פרצה בבניין בעיר החרדית
כוחות הכיבוי פועלים בשריפת הבניין צילום: דוברות כב"ה

נס בביתר עילת: שריפה פרצה בדירת מגורים זמן קצר לאחר כניסת השבת. לוחמי האש והמתנדבים מתחנה אזורית יהודה בשריפה פעלו לכבותה. בעקבות העשן הרב שעלה מהדירה, פונו דיירי הבניין על ידי צוותי הכיבוי.

רש"ף קובי ארז סיפר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה בדירה בביתר עלית. למקום הוזנקו לוחמי האש ומתנדבי יחידת ביתר עלית. עם ההגעה למקום זיהינו עשן כבד היוצא מאחת הקומות העליונות בבניין, סולם הגבהים נפרס על מנת לתת מענה מיטבי, זאת במקביל לפעולות לוחמי האש לפינוי הדיירים שהיו בחדר המדרגות בדרכם לתפילת השבת. לוחמי האש חתרו למגע עם האש, וסרקו אחר לכודים. לאחר מכן פעלו לשחרור העשן הרב שהצטבר בבניין".

סגן טפסר תמיר ארז, מפקד תחנה אזורית יהודה סיפר: "האירוע יכול היה להיגמר אחרת. שעת השריפה הייתה בזמן שדיירי הבניין שהו בביתם, וחלקם היו בדרכם כבר לבתי הכנסת. דיירי הבניין גילו תושייה רבה, נשמעו להוראות לוחמי האש, אלה ששהו בביתם הסתגרו בדירותיהם, ואלה שהיו בחוץ המתינו בסבלנות עד שלוחמי האש יסיימו את עבודתם. עוד ראויים לציון יחידת המתנדבים של ביתר עלית, מדובר בתושבי העיר אשר נותנים מענה ראשוני מציל חיים שלא על מנת לקבל פרס".

שריפה ביתר עילית כניסת שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד