י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אשת ראש הממשלה: "בעזרת ה' נצא מזה"

שרה נתניהו: ״במהלך המבצע היו ניסי ניסים, אני מקווה שבעזרת השם נצא מזה, ויהיו ימים שקטים וטובים יותר לכולנו״

רקטה בשדרות. צלם: חטיבת דובר המשטרה
רקטה בשדרות. צלם: חטיבת דובר המשטרה

אשת ראש הממשלה התייחסה בראיון מיוחד ללחימה בדרום, והדגישה את הניסים הגלויים במהלך המבצע. שרה נתניהו אף התייחסה למצבו של העורף הישראלי, ואמרה כי אסור ששיגרת הירי לעבר אזרחי ישראל תימשך.

לדבריה, לצד הכאב שנגרם למראה התמונות המשודרות במהלך מבצע צוק איתן, היא כואבת, באופן טבעי גם את כאבם של תושבי הדרום. "בימים אלו בהם עם ישראל עדיין כואב את חטיפתם של שלושת הנערים הי"ד, אני חושבת על האזרחים שלנו ועל הילדים שלנו, אני דואגת לאנשים שלנו, כי אני חושבת שהמדינה לא יכולה לחיות תחת איום טילים, זה דבר לא מקובל, ולא נורמלי, ובעזרת השם נצא מזה".

כאמור, גברת שרה נתניהו, שהתחנכה במשפחה מוקירת תורה נצר לתורת נוברדהוק, וזכורה בכיבוד ההורים העצום כשטיפלה באביה מר שמואל בן-ארצי ז"ל, שהכיר וטיפח את ערכי העם והתורה, הוסיפה והתבטאה כמו פעמים רבות בזמן האחרון בצורה אמונית: "במהלך המבצע היו ניסי ניסים אני מקווה שבעזרת השם נצא מזה, ויהיו ימים שקטים וטובים יותר לכולנו".

רעיית ראש הממשלה סיפקה כמה עצות מניסיונה כפסיכולוגית ילדים, וקראה להורים לנסות לשמר עבור ילדיהם את השגרה, לצד ההתנהלות בשעת חירום. "כל המצב הזה תופס את הילדים בתחילת החופש הגדול, שזה מאוד מבלבל. מצד אחד אין את המסגרת, ומצד שני יש כל כך הרבה ציפיות לכיף ולקייטנות, ופתאום צריכים להיות צמודים לממ"דים והם רואים גם את ההורים מאוד מודאגים. כל זאת בניגוד למבצע 'עמוד ענן', שאז זה היה בתוך מסגרת. צריך לנסות לשמור כמה שיותר על שיגרה תוך כדי עמידה בחירום. זה מה שצריך לעשות, ללא כל קשר לגיל. הילדים הם הגיבורים של המבצע הזה הם מגלים המון תעצומות נפש".
נתניהו כוח שרה העצמה נשי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד