כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בשיא גל הקור

ישראלי בן 19 נהרג בחו"ל: "אבא אני אחזור בקרוב"

בשיא גל הקור ששרר בארה"ב נהרג צעיר ישראלי בתאונת דרכים בקולורדו ונטמן בקלנסווה ביום שישי | אביו סיפר כי ביום התאונה "ביקשתי ממנו שלא ייצא החוצה. הוא אמר שיחזור אליי - ולא התקשר"

ישראלי בן 19 נהרג בחו"ל: "אבא אני אחזור בקרוב"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

תאמר רעד בן 19 נהרג ביום שני האחרון בתאונת דרכים במדינת קולורדו בארה"ב, ביום שישי הוא הובא למנוחות בקלנסווה. לפני כשנה הוא טס ללמוד מנהל עסקים בקולורדו, כאשר נסע ברכב במהלך גל הקור 'ציקלון' שפקד את ארה"ב בשבוע שעבר הוא החליק ופגע ברכב במהלכו נפצע אנושות ונהרג.

אביו עבד אל-חפיד רעד, סיפר בהלוויה: "תאמר היה לא רק בן עבורי, אלא גם חבר. הוא היה מנומס וחרוץ, סמך על עצמו והיה בעל ביטחון עצמי גבוה. כולם אהבו אותו. הוא תמיד סיפר לי על ההתקדמות שלו בלימודים ובספורט ועל התוכניות שלו בנושא פרסום ומכירות. כשאמרתי לו שזה מוקדם מדי עבורו לעסוק בפרסום, הוא אמר לי 'אל תדאג, אני יודע מה לעשות ואיך לנהל את העניינים שלי בצורה מוצלחת'".

עוד סיפר האב השכול: "ביום שבו תאמר נהרג, ראיתי את הדיווחים בחדשות על מזג האוויר שם. התקשרתי אליו, שאלתי אותו 'איפה אתה', והוא ואמר לי שהוא באוטו. ביקשתי ממנו שיחזור מיד, והוא השיב: 'אני הולך לביקור קצר, אחזור בקרוב'. התעקשתי, והוא ענה: 'אבא, אני אחזור אליך'. הוא לא התקשר. ניסיתי ליצור איתו קשר כמה פעמים ואז גיליתי שהוא נהרג בתאונה".

אמו, וויאם אל-חפיד רעד, סיפרה על השיחה האחרונה ביניהם: "יומיים לפני שהוא נהרג דיברתי איתו בווידאו. אמרתי לו 'החדר שלך לא השתנה, הוא מחכה לך'. הוא אמר לי 'עזבי, אני אבנה בינתיים ארמון'. שאלתי אותו אם הוא מתכוון לקנות בית בארה"ב, והוא השיב: 'לא לדאוג, הכול יהיה בסדר'. ציינתי שאני מוכנה לתמוך בו כספית, אך הוא לא היה מעוניין. 'אני רק רוצה לשמוע את הקול שלכם ולדעת שאתם בריאים ושמחים', הוא אמר לי".

 

גל קור שלג תאונת דרכים קטלנית ערבי ישראלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד