ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"בבקשה, תפסיק לתקוף אותנו"

משיבים מלחמה: 'אגודת ישראל' בקמפיין חוצות נגד ה'ניו יורק טיימס'

עם העלייה באירועי האלימות האנטישמית בניו יורק, 'אגודת ישראל' ארה"ב בקמפיין חוצות נגד ה'ניו יורק טיימס'. העיתון עוסק לאחרונה במסע הכפשות נגד בתי ספר פרטיים יהודים וחסידיים וכל אורח החיים של הקהילה החרדית, זאת ברקע התקפות רבות נגד יהודים חרדים בניו יורק

משיבים מלחמה: 'אגודת ישראל' בקמפיין חוצות נגד ה'ניו יורק טיימס'
שלטי חוצות נגד הניו יורק טיימס צילום: Yeshiva world news

כחלק ממסע פרסום רחב שמטרתו לתת הצצה אותנטית לחיים ולתרבות היהודית, אגודת ישראל של אמריקה רכשה מיקום בשלטי חוצות ב'טיימס סקוור' בניו יורק, ומחוץ למנהרת לינקולן, עם שלטי ענק נגד השנאה של ה'ניו יורק טיימס' ליהודים אורתודוקסים, עם התייחסות לגידול המטריד בפשעי שנאה אנטישמיים שבוצעו בעיר ניו יורק.

באגודת ישראל מדגישים: כי: "כאשר ה'ניו יורק טיימס' תוקף ללא הרף את הקהילה היהודית האורתודוקסית במאמרים אנטישמיים וחד-צדדיים שאינם מצליחים לספק לקהל הקוראים נקודות מבט חלופיות חסרות פניות או הקשר אובייקטיבי, שלטי החוצות הם מרכיב יחיד בחשיבות של אוגדת ישראל לתקן את הדבר".

עוד נאמר: "התקפות על יהודים אורתודוקסים הכפילו את עצמם לאחרונה", נכתב באחד משלטי החוצות. "ניו יורק טיימס היקר, מילים שוברות עצמות. בבקשה תפסיק לתקוף את הקהילה שלנו".

הפרסום של אגודת ישראל בחוצות ניו יורק: צילום Yeshiva world news

בנוסף להפגנת המחאה הפומבית נגד ה'טיימס', שלטי החוצות מפנים את הצופים לאתר חדש, KnowUs.org, שמטרתו להאיר לקוראים את העובדות סביב ישיבות, חסידים ויהודים אורתודוקסים שמותקפים ללא הרף על ידי ה'ניו יורק טיימס'.

באתר נכתב: "הכתבות אינן נכונות עובדתית. מסופר רק סיפוריהם של מבקרי הישיבות ושל אלה שעזבו את הקהילה היהודית האורתודוקסית. על אף מאמצים חוזרים ונשנים, ה'טיימס' סירב להציג נקודות מבט חלופיות. דברים אלה פוגעים במאות אלפי הורים שחוסכים למשלמי המסים מיליארדים מדי שנה ומקריבים קורבנות יקרים כדי לממן את החינוך של ילדיהם בעצמם".

עוד נאמר: "אנו גאים בישיבות שלנו, המגדלות אזרחים שומרי חוק ומצליחים בכל תחומי החיים. יש סיבה שהורים יהודים נכנסים עמוק לכיסם כדי לשלוח את ילדיהם לישיבות. האתר החדש מייצג אלפי בוגרי ישיבות והורים, המאמינים בתוקף שהורים - לא ממשלה או תקשורת - צריכים לקבוע כיצד ילדיהם יגדלו".

עוד נאמר: "מצגי השווא מאיימים על אורח חיינו. ובאקלים הנוכחי, הם מאיימים על בטיחות הגוף שלנו, האנטישמיות, במיוחד נגד יהודים אורתודוקסים וחסידים, נמצאת במגמת עלייה. מסלבריטאים וספורטאים ועד תקיפות של בריונים ברחובות. תבדקו באתר הזה כדי להבין יותר על ההטיה ואי הדיוקים שנמצאו במאמרים של ה'ניו יורק טיימס', פקחו את עיניכם למה שקורה מדי יום בניו יורק כדי להבין מדוע הפצת השקרים הללו כל כך מסוכנת".

האתר מציין לגבי פשעי שנאה בניו יורק, כי היו יותר פשעי שנאה נגד יהודים מאשר נגד כל קבוצה אחרת. 194 תקיפות אנטי יהודיות, 184 מהקורבנות היו יהודים אורתודוקסים. 45 פשעי שנאה בניו יורק בנובמבר 2022 לעומת 20 פשעי שנאה בניו יורק בנובמבר 2021.

אגודת ישראל ניו יורק טיימס אורתודוקסים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד