כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מושחתת מהיסוד

רוסיה מעניקה חנינת מס לחיילים הנלחמים באוקראינה

הרשויות ברוסיה הודיעו כי חיילים באוקראינה יהיו פטורים ממס הכנסה. המהלך של מוסקבה מגיע כדי לעודד תמיכה במערכה צבאית נגד אוקראינה. רוסיה ספגה כשלונות ותבוסות גדולות ומנסה לעודד את החיילים

רוסיה מעניקה חנינת מס לחיילים הנלחמים באוקראינה
חיילים רוסים צילום: Pixabay

הרשויות ברוסיה הודיעו כי חיילים ועובדי מדינה שהוצבו להילחם באוקראינה יהיו פטורים ממס הכנסה, זהו מאמץ נוסף של מוסקבה לעודד תמיכה במערכה צבאית נגד קייב, לאחר שספגה כשלונות ותבוסות רבות.

החוק החדש על המס נוגע לכל החיילים הרוסים הנלחמים בארבעת השטחים האוקראינים שמוסקבה הכריזה כשלה, דונייצק, לוהנסק, חרסון וזפוריז'יה, למרות שהיא אינה שולטת לחלוטין בארבעת האזורים.

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר ביום שישי האחרון, כי חיילים, שוטרים, אנשי שירותי הביטחון ושאר עובדי המדינה המשרתים בארבעת האזורים אינם צריכים עוד לספק מידע על "הכנסותיהם, הוצאותיהם, נכסיהם", כך על פי הצו החדש.

בנוסף לכוחות הרוסיים באוקראינה יש את הזכות, על פי הצו, לקבל "תגמולים ומתנות" אם הם בעלי "אופי הומניטרי" ומתקבלים במסגרת מה שרוסיה מכנה "מבצע צבאי מיוחד" באוקראינה. הקלות מס חלות גם על השותפים והילדים של המשרתים והיא מתוארכת מ-24 בפברואר 2022 - התאריך שבו החלה רוסיה את פלישתה לאוקראינה.

ה'מוסקבה טיימס', דיווח כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חתם על צו המסיר את הדרישות מפקידי ממשל לחשוף את החזרי מס ההכנסה שלהם בזמן מלחמת רוסיה באוקראינה. הקרמלין הפעיל סדרה של תמריצים לרוסים שנלחמים באוקראינה, ומציע בונוסים במזומן, ומבטיח סיוע כספי למשפחות במקרה של מוות או פציעה של יקיריהם.

מוסקבה חיילים מלחמת אוקראינה רוסיה מס הכנסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד