כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
פוטר מתפקידו

טעות מבעיתה: רופא סימס לחולים רבים כי יש להם סרטן גרורתי

רופא מנתח בבריטניה סימס בטעות לחולים כי יש להם "סרטן ריאות אגרסיבי" במקום לאחל להם חג שמח. ההודעה התייחסה גם לטופס שמונפק לאנשים שסובלים ממחלה שעלולה להיות סופנית. לאחר 20 דקות הוא סימס התנצלות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

רופא ממרפאה בדונקסטר - בריטניה עשה שגיאה מצערת ביום שישי ה-23 בדצמבר אחר הצהריים, הוא סימס לחולים שיש להם סרטן גרורתי. ההודעה התייחסה גם לטופס DS1500, שמונפק לאנשים שלדעתם סובלים ממחלה שעלולה להיות סופנית.

כ-20 דקות לאחר מכן הודעת המשך מסרה את "ההתנצלות הכנה" של הרופא על הטקסט הקודם, וציין כי הוא התכוון לאחל לכולם חג שמח. "בהתחלה חשבתי שזו סוג של בדיחה חולנית?" סיפר קארל, בן 42, לרשת 'סקיי ניוז', הוא היה אחד מרבים שקיבלו את ההודעה המדאיגה. "ואז אני אומר לעצמי טוב אני מעשן אז האם הם יודעים משהו שאני לא יודע? ישבתי ודאגתי מזה זמן מה, זה ממש הלחיץ ​​אותי", הוסיף. "חשבתי מה לעזאזל, חליתי בסרטן? האם חליתי בסרטן ריאות סופני?".

כשאמא שלו אמרה לו שקיבלה את אותה הודעה, התברר שלא מדובר באבחנה אמיתית. "זה מספיק כדי להרוס מישהו," אמר קארל. קארל, מדונקסטר, אמר שהטקסט השני עם ההתנצלות על הודעת המחלה היה "מגעיל לחלוטין". הוא אמר שזה הרגיש כאילו הרופא "מנסה לטאטא בנונשלנטיות" את הנושא הצידה. קארל אומר שהוא רשום במרפאה כבר 30 שנה, אך כעת עובר מרפאה אחרת בעקבות התקרית הזו.

הודעות טקסט רופא מנתח בריטניה סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד