י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חלק בחרו לוותר

הממשלה יוצאת לדרך: בשעות הקרובות יתקיימו טקסי החילופים

הבוקר, היום הראשון לשנת 2023, מתקיימים טקסי חילופי השרים המסורתיים במשרדים השונים | ראש הממשלה וכמה בחרו מהשרים שלא לקיים טקס מסודר

הממשלה יוצאת לדרך: בשעות הקרובות יתקיימו טקסי החילופים
הכנסת צילום: Pierre Terdjman / Flash90

בשעות הקרובות יחלו שרי הממשלה את תפקידם באופן מעשי. השרים הטריים יגיעו לראשונה למשרדים עליהם הם ממונים ואחרי פגישת חפיפה עם השר היוצא יחלו את עבודתם.

בשעות הקרובות יתקיימו טקסי חילופים בחלק מהמשרדים הנחשבים, ובהם, משרד האוצר בין בצלאל סמוטריץ׳ לאביגדור ליברמן, משרד הפנים בין איילת שקד לאריה דרעי, משרד העליה והקליטה בין אופיר סופר לפנינה לתמנו שטה, משרד השיכון בין יצחק גולדקנופף לזאב אלקין ובמשרד לביטחון פנים בין איתמר בן גביר לעומר בר לב.

שניים מהשרים ביקשו שלא לקיים טקס חילופים, שר המשפטים הנכנס יריב לוין שביקש להסתפק בפגישת חפיפה עם השר היוצא גדעון סער, ושרת התחבורה מירי רגב שוויתרה על הטקס עם השר לשעבר מרב מיכאלי.

הטקסים המעניינים יותר יהיו במשרד לביטחון פנים, אחרי שבן גביר ובר לב התעמתו זה עם זה בכמה זירות פיגועים ובאירועים שונים, והאשימו זה את זה בהאשמות קשות על המצב הביטחוני לאורך התקופה האחרונה, כך גם צפוי הטקס במשרד האוצר אחרי שהשר הנכנס צפוי לבטל את המס שהטיל השר ליברמן על החד פעמי והשתיה המתוקה.

חילופי שרים טקס חפיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד